Ова реченица у МЕЈЛОВИМА највише ИРИТИРА примаоца: Потрудите се да је избегнете!
Није неопходна!
У пословном свету, али и изван њега, садржај имејлова је врло важан и може да буде пресудан у наставку комуникације и осталих "операција".
Писање имејлова с друге стране одлична је вежба за емоционалну интелигенцију, јер врло често, а да нисмо тога ни свесни, наше речи могу засметати другој страни.
Тако понекад, најбезазленије речи могу оставити тешке последице, а према резултатима истраживања које је објавио Inc.com, једна је реченица највише иритантна.
У анкети у којој је учествовало 1.000 испитаника, реченица "нисам сигуран/на јесте ли видели мој последњи мејл' показала се као најиритантнија у пословној комуникацији.
Да ли желите ВИШЕ ЛАЈКОВА? Ево кад је најбоље време за пост на Инстаграму!
Разлог због ког би требало избегавати ову реченицу лежи у чињеници што се на неки начин другој страни пребацује осећај кривице што још није погледала мејл или је заборавила одговорити.