OVO JE NJIHOVO VREME: Plej Stor i Ap Stor povećali prihode
Uvećali zaradu...
Prema najnovijem izveštaju analitičke kompanije App Annie, korisnici su trošili značajno više novca na aplikacije tokom prvog tromesečja ove godine.
Ovo se naravno podudara sa COVID-19 pandemijom i povećanim korišćenjem mobilnih uređaja širom sveta.
Prosečno vreme provedeno u aplikacijama i igrama na Androidu poraslo je za oko 20% na globalnom nivou u poređenju sa istim periodom prošle godine. Potrošači su preuzeliu 31,5 milijardi aplikacija kombinovano tokom perioda januar-mart, na Play Store (22,5 milijardi) i App Store (9 milijardi) prodavnicama.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/09/12/viber.jpg?itok=jtiNXmZa)
IMAJU PROBLEM: Evo kako se Viber bori protiv lažnih vesti
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/12/03/play_station_5.jpg?itok=27F28SL2)
DEŠAVA SE: Slučajno otkrivena cena Plejstejšn 5 konzole
Ukupan novac, potrošen na obe platforme, iznosi 23,4 milijarde dolara. Od toga je 15 milijardi dolara potrošeno na iOS-u a 8,3 milijarde dolara na Androidu. Najviše su trošili korisnici iz SAD i Kine kada je u pitanju iOS platforma, dok su na Androidu najviše trošili korisnici iz Južne Koreje, Japana i SAD.
Najviše preuzimane aplikacije i za iOS i za Android, tokom prvog tromesečja, bile su TikTok, WhatsApp i Facebook, a slede ih Instagram i Facebook Messenger. Facebook, WhatsApp i Facebook Messenger vodeći su po broju mesečno aktivnih korisnika, piše Benchmark.