ОВО ЈЕ ЊИХОВО ВРЕМЕ: Плеј Стор и Ап Стор повећали приходе
Увећали зараду...
Према најновијем извештају аналитичке компаније App Annie, корисници су трошили значајно више новца на апликације током првог тромесечја ове године.
Ово се наравно подудара са COVID-19 пандемијом и повећаним коришћењем мобилних уређаја широм света.
Просечно време проведено у апликацијама и играма на Андроиду порасло је за око 20% на глобалном нивоу у поређењу са истим периодом прошле године. Потрошачи су преузелиу 31,5 милијарди апликација комбиновано током периода јануар-март, на Play Сторе (22,5 милијарди) и App Сторе (9 милијарди) продавницама.
ИМАЈУ ПРОБЛЕМ: Ево како се Viber бори против лажних вести
ДЕШАВА СЕ: Случајно откривена цена Плејстејшн 5 конзоле
Укупан новац, потрошен на обе платформе, износи 23,4 милијарде долара. Од тога је 15 милијарди долара потрошено на иОС-у а 8,3 милијарде долара на Андроиду. Највише су трошили корисници из САД и Кине када је у питању иОС платформа, док су на Андроиду највише трошили корисници из Јужне Кореје, Јапана и САД.
Највише преузимане апликације и за иОС и за Андроид, током првог тромесечја, биле су ТикТок, WhatsApp и Facebook, а следе их Инстаграм и Facebook Messenger. Facebook, WhatsApp и Facebook Messenger водећи су по броју месечно активних корисника, пише Benchmark.