Plavi LOGO nije slučajnost! Pogledajte zašto su FEJSBUK i TVITER izabralu baš tu boju!
Određene boje mogu da izazovu specifične emocije.
Različite boje kod ljudi stvaraju različito raspoloženje kod ljudi kada ih gledaju.
Zato mnoge kompanije pridaju veliku pažnju njihovom odabiru, a Fejbuk nije nikakav izuzetak.
MOBILNI NIJE BEBISITER: Deci do treće godine ne treba davati telefon i tablet!
Pogledajte kako sve boje mogu da utiču na nas i zašto određene kompanije baš biraju njih:
1. Crvena se tradicionalno vezuje za ljubav, energiju i intenzitetom. Zbog toga brojne reklame za automobile, ili bilo šta što ima veze sa ljubavi, koriste neku nijansu ove boje.
2. Žuta se koristi za stvari kojima prenosimo radost, pažnju ili intelekt. Ova boja je odlična u skretanju pažnju. Međutim, ona nije dobra za pozadinu aplikacije jer može da dovede do umaranja očiju.
3. Zelena je povezana sa svežinom, bezbednošću i rastom. Zato najveći broj proizvoda koji su povezani sa prirodom, zdravom hranom i sličnim stvarima ima ovu boju na sebi.
JUTJUB u totalnom MRAKU! Neko je isključio svetlo! (VIDEO)
4. Plava iskazuje stabilnost, poverenje i spokoj. Zato i nije veliko iznenađenje zašto su Fejsbuk i Tviter odlučili da izaberu ovu boju za svoj logo.
5. Ljubičasta se vezuje za nešto plemenitog porekla, bogatstvo i ženstvenost. Ova boja najčešće se koristi na proizvodima namenjenim ženama, kao i luksuznim dobrima.