Плави ЛОГО није случајност! Погледајте зашто су ФЕЈСБУК и ТВИТЕР изабралу баш ту боју!
Одређене боје могу да изазову специфичне емоције.
Различите боје код људи стварају различито расположење код људи када их гледају.
Зато многе компаније придају велику пажњу њиховом одабиру, а Фејбук није никакав изузетак.
МОБИЛНИ НИЈЕ БЕБИСИТЕР: Деци до треће године не треба давати телефон и таблет!
Погледајте како све боје могу да утичу на нас и зашто одређене компаније баш бирају њих:
1. Црвена се традиционално везује за љубав, енергију и интензитетом. Због тога бројне рекламе за аутомобиле, или било шта што има везе са љубави, користе неку нијансу ове боје.
2. Жута се користи за ствари којима преносимо радост, пажњу или интелект. Ова боја је одлична у скретању пажњу. Међутим, она није добра за позадину апликације јер може да доведе до умарања очију.
3. Зелена је повезана са свежином, безбедношћу и растом. Зато највећи број производа који су повезани са природом, здравом храном и сличним стварима има ову боју на себи.
ЈУТЈУБ у тоталном МРАКУ! Неко је искључио светло! (ВИДЕО)
4. Плава исказује стабилност, поверење и спокој. Зато и није велико изненађење зашто су Фејсбук и Твитер одлучили да изаберу ову боју за свој лого.
5. Љубичаста се везује за нешто племенитог порекла, богатство и женственост. Ова боја најчешће се користи на производима намењеним женама, као и луксузним добрима.