Sjajna PONUDA ZA ZARADU na Instagramu: Koristite Reels, objavljujte sadržaj
Instagram je kopiranjem Priča sa Snepčeta napravio odličnu stvar, pa je broj priča koje se objavljuju na Zakerbergovoj mreži brzo premašio popularnost takvih priča na Snapchatu.
Sličnu stvar Instagram je pokušao da napravi kopiranjem TikToka, te su unutar svoje aplikacije predstavili deo namenjen objavi kratkih videozapisa po uzoru na TikTok nazvan Reels.
Kako bi privukli korisnike na korištenje Reelsa, Mark Zakerberg tokom leta najavio je kako planiraju da plate kreatorima narednih godinu dana čak milijardu dolara. Plan je jasan – privući što veći broj korisnika na objavu što zanimljivijeg sadržaja kojim bi privukli što veći broj pregleda. Ove nedelje mediji objavili su neke nove informacije o tom programu bonusa za objavu sadržaja te smo saznali koliko novaca kreatori mogu dobiti od Instagrama za objavu svojih videa, odnosno za broj pregleda na svom kanalu, piše Gizmodo.
Instagram je tako jednom korisniku sa velikim brojem pratilaca ponudio čak 35 hiljada dolara, ako tokom jednog meseca broj pregleda na njegovom Reelsu dosegne 58,31 milion. Te brojke svakako nije lako ostvariti, ali nagrada je zaista velika.
Jasno, za tako velike brojke potreban je i veliki broj pratilaca. Zato Instagram nudi i manje svote za manji broj pregleda videozapisa. pa tako da zarade mogu i i oni sa 10-ak hiljada obožavalaca, no naravno, i njihovi videozapisi moraju prikupiti veliki broj pregleda. Zavisno od broja pratilaca i mesečnih pregleda videozapisa, oni sa manjim brojem mogu zaraditi od 600 dolara pa do 10-ak hiljada dolara mesečno.
Takvi bonusi kreatorima nisu nikakav novitet te i druge kompanije poput Jutjuba i Snepčeta korisnicima njihovih mreža takođe nude novčane nagrade za videozapise sa velikim brojem pregleda. Jutjub je tako nedavno najavio da će korisnike nagraditi sa do 10 hiljada dolara za popularne videozapise, dok Snap za svoje videe nudi između 1.000 i 25 hiljada dolara.