STVARI ZA RAZMATRANJE: 5 digitalnih trendova koji će obeležiti 2020. godinu
Očekuje se da će se internet znatno promeniti u narednoj godini...
Internet će se u narednoj godini znatno promeniti, a to će najviše uticati na velike kompanije koje su do sada imale dobre strategije oglašavanja.
U doba digitalne revolucije sve se menja neverovatnom brzinom, pa će mnoge stvari koje su danas popularne već sutra biti zastarele. Sajt eMarketer, na osnovu dešavanja u ovoj godini, je napravio izveštaj o digitalnim trendovima koje bi trebalo ispratiti u 2020. godini.
Podaci su prikupljeni na osnovu ponašanja korisnika interneta i ukazuju na to da će u budućnosti dosadašnje marketinške strategije postepeno slabiti, a da će na njihovo mesto doći vrednost, transparentnost i personalizovani sadržaj, koji će biti od vitalnog značaja za opstanak kompanija, prenosi Business Insider.
NEVEROVATNO: Celog života telefona punimo pogrešno, evo gde GREŠIMO
Kako zahtevi korisnika utiču na digitalno oglašavanje, od presudnog je značaja da se prate njihove potrebe. Prema trenutnim predviđanjima, ovih pet trendova obeležiće godinu koja je pred nama.
1) Glasovne komande
Tehnologija glasovnih komandi će uznapredovati i potisnuti dosadašnje načine pretrage sadržaja na internetu.
2) Googleova konkurencija postaje jača
Google će ostati dominantna platforma za pretraživanje interneta, ali neki korisnici će se prebaciti na druge pretraživače, što u narednim godinama može da izazove probleme za ovu kompaniju.
3) Onlajn servisi potiskuju klasičnu televiziju
Tradicionalni TV servisi ostaće bez gledalaca zbog onlajn servisa kao što su Netfliks i Hulu, zbog čega će oglašivači morati da promene svoje strategije.
4) Korigovanje pravila o privatnosti korisnika
Pitanja privatnosti, o kojima se skoro konstantno govori u vestima i na društvenim mrežama, dovešće do toga da platforme promene svoju dosadašnju praksu prikupljanja podataka svojih korisnika, pa će stavke koje široki auditorijum ne prihvata morati da budu korigovane.
5) Broj korisnika Facebooka se smanjuje
Korisnici Facebooka će nastaviti da iščezavaju i oglašivači će morati da krenu za njima kako bi zadržali publiku.