СТВАРИ ЗА РАЗМАТРАЊЕ: 5 дигиталних трендова који ће обележити 2020. годину
Очекује се да ће се интернет знатно променити у наредној години...
Интернет ће се у наредној години знатно променити, а то ће највише утицати на велике компаније које су до сада имале добре стратегије оглашавања.
У доба дигиталне револуције све се мења невероватном брзином, па ће многе ствари које су данас популарне већ сутра бити застареле. Сајт еМаркетер, на основу дешавања у овој години, је направио извештај о дигиталним трендовима које би требало испратити у 2020. години.
Подаци су прикупљени на основу понашања корисника интернета и указују на то да ће у будућности досадашње маркетиншке стратегије постепено слабити, а да ће на њихово место доћи вредност, транспарентност и персонализовани садржај, који ће бити од виталног значаја за опстанак компанија, преноси Business Инсидер.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2015/11/11/profimedia-0166046775.jpg?itok=FxGDQlWn)
НЕВЕРОВАТНО: Целог живота телефона пунимо погрешно, ево где ГРЕШИМО
Како захтеви корисника утичу на дигитално оглашавање, од пресудног је значаја да се прате њихове потребе. Према тренутним предвиђањима, ових пет трендова обележиће годину која је пред нама.
1) Гласовне команде
Технологија гласовних команди ће узнапредовати и потиснути досадашње начине претраге садржаја на интернету.
2) Googleova конкуренција постаје јача
Google ће остати доминантна платформа за претраживање интернета, али неки корисници ће се пребацити на друге претраживаче, што у наредним годинама може да изазове проблеме за ову компанију.
3) Онлајн сервиси потискују класичну телевизију
Традиционални ТВ сервиси остаће без гледалаца због онлајн сервиса као што су Нетфликс и Хулу, због чега ће оглашивачи морати да промене своје стратегије.
4) Кориговање правила о приватности корисника
Питања приватности, о којима се скоро константно говори у вестима и на друштвеним мрежама, довешће до тога да платформе промене своју досадашњу праксу прикупљања података својих корисника, па ће ставке које широки аудиторијум не прихвата морати да буду кориговане.
5) Број корисника Facebooka се смањује
Корисници Facebooka ће наставити да ишчезавају и оглашивачи ће морати да крену за њима како би задржали публику.