TESTIRAJU: LinkedIn planira novu opciju
Kažu da podseća na Snepčet...
LinkedIn je platforma koja je nešto između interaktivne biografije i sajma za zapošljavanje, pa je zbog toga ozbiljna i jasno koncipirana, te se razlikuje od onih koje služe za zabavu. To bi uskoro moglo da se promeni, a kroz novu stories funkciju koja ovu platformu podiže na drugi nivo, te joj obezbeđuje ostanak u trci za što više korisnika.
Nova opcija se opisuje kao još jedna alatka za pospešivanje poslovne komunikacije, a cilj je da platforma bude u skladu sa vremenom u kojem živimo. Tako bi stories trebalo da „opuste“ inače formalnu komunikaciju, mada mnogi u tome vide tek želju da se bude u trendu i da se izađe izvan dosadnih i uniformisanih korporativnih identiteta.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2017/06/21/muzika.jpg?itok=Zzk3Hi8Q)
ALGORITAM JE ČUDO: Pomoću programa napravili svaku moguću melodiju (VIDEO)
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/08/06/samsung-apple.jpg?itok=_85RDML0)
ANDROID ILI iOS: Jedan telefon, a DVA operativna sistema!
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2018/11/11/huawei.jpg?itok=smV2oGNV)
BORE SE: "App Gallery" je treća prodavnica aplikacija na svetu
Stories su prvo stigle na Snapchat još 2013. godine, da bi ideju kasnije preuzeo i Instagram, a potom i Facebook, WhatsApp i YouTube. Nema garancija da će i LinkedIn na kraju učiniti isto, al se funkcija testira, te se najavljuje da bi do većeg broja korisnika mogla da stigne u narednih nekoliko meseci.