ТЕСТИРАЈУ: LinkedIn планира нову опцију
Кажу да подсећа на Снепчет...
LinkedIn је платформа која је нешто између интерактивне биографије и сајма за запошљавање, па је због тога озбиљна и јасно конципирана, те се разликује од оних које служе за забаву. То би ускоро могло да се промени, а кроз нову сториес функцију која ову платформу подиже на други ниво, те јој обезбеђује останак у трци за што више корисника.
Нова опција се описује као још једна алатка за поспешивање пословне комуникације, а циљ је да платформа буде у складу са временом у којем живимо. Тако би сториес требало да „опусте“ иначе формалну комуникацију, мада многи у томе виде тек жељу да се буде у тренду и да се изађе изван досадних и униформисаних корпоративних идентитета.

АЛГОРИТАМ ЈЕ ЧУДО: Помоћу програма направили сваку могућу мелодију (ВИДЕО)

АНДРОИД ИЛИ иОС: Један телефон, а ДВА оперативна система!

БОРЕ СЕ: "App Gallery" је трећа продавница апликација на свету
Сториес су прво стигле на Snapchat још 2013. године, да би идеју касније преузео и Инстаграм, а потом и Facebook, WhatsApp и YouTube. Нема гаранција да ће и LinkedIn на крају учинити исто, ал се функција тестира, те се најављује да би до већег броја корисника могла да стигне у наредних неколико месеци.