Titulu najvećeg muzičkog striming servisa za 2019. godinu odneo Spotifaj
Pretplate im skočile za 32%...
Striming muzike još uvek ima puno prostora za rast, čini se. Counterpoint Research je utvrdio da su muzičke pretplate u 2019. godini skočile za 32% i dostigle 358 miliona zahvaljujući kombinaciji ekskluziva, paketima telefonskih usluga, regionalnim sniženjima cena i produženim probnim periodima. Analitičari smatraju da će se konkurencija se pojačavati.
Spotify je ipak imao solidnu prednost na kraju 2019. godine sa 35% pretplata, čime je ostao na mestu najvećeg muzičkog striming servisa i u 2019. godini. Međutim, njegovi rivali rastu brzo. Baza slušalaca Apple Music porasla je 36%, što mu daje 19% striminga, dok je udeo kompanije Amazon porastao za pola i dostigao 15%. To ih je smestilo ispred rivala poput Tencenta (11%) i YouTube Music (6%). Preostalih 14% uglavnom je bilo podeljeno između regionalnih divova poput Gaana iz Indije i ruski Yandex Music.
KORISNO: Gugl maps stavlja akcenat na one restorane koje isporučuju hranu
Counterpoint je predviđao da će striming muzike rasti još 25% u 2020. godini, ali je takođe upozorio da bi pandemija COVID-19 mogla da našteti. Navike koje ne iznenađuju su da se više okrećemo ka vestima sa radija i televizije, te ostaje manje ljudi koji su voljni da se pretplate na usluge namenjene pretežno zabavi.