Титулу највећег музичког стриминг сервиса за 2019. годину однео Спотифај
Претплате им скочиле за 32%...
Стриминг музике још увек има пуно простора за раст, чини се. Цоунтерпоинт Research је утврдио да су музичке претплате у 2019. години скочиле за 32% и достигле 358 милиона захваљујући комбинацији ексклузива, пакетима телефонских услуга, регионалним снижењима цена и продуженим пробним периодима. Аналитичари сматрају да ће се конкуренција се појачавати.
Spotify је ипак имао солидну предност на крају 2019. године са 35% претплата, чиме је остао на месту највећег музичког стриминг сервиса и у 2019. години. Међутим, његови ривали расту брзо. База слушалаца Apple Мусиц порасла је 36%, што му даје 19% стриминга, док је удео компаније Амазон порастао за пола и достигао 15%. То их је сместило испред ривала попут Тенцента (11%) и YouTube Мусиц (6%). Преосталих 14% углавном је било подељено између регионалних дивова попут Гаана из Индије и руски Yandex Мусиц.
КОРИСНО: Гугл maps ставља акценат на оне ресторане које испоручују храну
Цоунтерпоинт је предвиђао да ће стриминг музике расти још 25% у 2020. години, али је такође упозорио да би пандемија COVID-19 могла да наштети. Навике које не изненађују су да се више окрећемо ка вестима са радија и телевизије, те остаје мање људи који су вољни да се претплате на услуге намењене претежно забави.