ZNATE LI KOLIKO VAM TRAJE GARANCIJA NA MOBILNI TELEFON?
Bilo da vam se dogodi nešto sa telefonom u gradu, na planini ili plaži, da li znate koliko vam traje garancija na mobilni telefon?
U nastavku teksta donosimo nekoliko opštih informacija o trajanju garancije za uređaje koji „život znače“, a koje potencijalno ne znate na pamet. U zavisnosti od toga u kojoj ste mreži, možda ćete poželeti da promenite boje, odmah po isticanju paketa.
Za sve svoje korisnike, mts nudi uobičajeno, 24 meseca za trajanje ugovora, na osnovu kojeg vam njihov servis može pomoći ukoliko nema oštećenja koja nisu obuhvaćena garancijom. U slučaju kvara ili problema sa telefonom tokom garantnog perioda, trebalo bi da se obratite mts ovlašćenom servisu, kako biste podneli zahtev za popravku ili zamenu uređaja.
A1 je takođe 2 godine na usluzi svojim korisnicima. Dok ne istekne ugovorna obaveza, svi koji imaju bilo kakav problem, mogu da se obrate zvaničnom servisu koji je nadležan i obavezan da popravi sva oštećenja koja su dovela do situacije da se neko požali. Dodatno, u sklopu ove procedure, A1 će tokom trajanja ove popravke, obezbediti adekvatnu zamenu – najčešće istu vrstu mobilnog uređaja kako se krajnji korisnik ne bi osećao loše povodom popravke njegovog miljenika.
Za sve koje u Yettelu, tokom leta, kupe neku od opcija – 5x više gigabajta za sav internet – dobijaju još jednu godinu na postojeću ponudu, ukupno 3 godine garancije na mobilne telefone. Ukoliko bude nekih potreba adekvatnom zamenom, čeka vas barem jednako dobar telefon kao vaš, u roku od nekoliko radnih dana.
Važno je napomenuti da garancijski uslovi mogu varirati u zavisnosti od modela telefona, posebnih promocija ili posebnih ponuda koje mogu biti dostupne u određenom periodu. Pre kupovine telefona, uvek je preporučljivo pažljivo pročitati uslove garancije koje pruža konkretna telekomunikaciona kompanija i postupak za podnošenje zahteva u slučaju problema sa uređajem.