ЗНАТЕ ЛИ КОЛИКО ВАМ ТРАЈЕ ГАРАНЦИЈА НА МОБИЛНИ ТЕЛЕФОН?
Било да вам се догоди нешто са телефоном у граду, на планини или плажи, да ли знате колико вам траје гаранција на мобилни телефон?
У наставку текста доносимо неколико општих информација о трајању гаранције за уређаје који „живот значе“, а које потенцијално не знате на памет. У зависности од тога у којој сте мрежи, можда ћете пожелети да промените боје, одмах по истицању пакета.
За све своје кориснике, мтс нуди уобичајено, 24 месеца за трајање уговора, на основу којег вам њихов сервис може помоћи уколико нема оштећења која нису обухваћена гаранцијом. У случају квара или проблема са телефоном током гарантног периода, требало би да се обратите мтс овлашћеном сервису, како бисте поднели захтев за поправку или замену уређаја.
А1 је такође 2 године на услузи својим корисницима. Док не истекне уговорна обавеза, сви који имају било какав проблем, могу да се обрате званичном сервису који је надлежан и обавезан да поправи сва оштећења која су довела до ситуације да се неко пожали. Додатно, у склопу ове процедуре, А1 ће током трајања ове поправке, обезбедити адекватну замену – најчешће исту врсту мобилног уређаја како се крајњи корисник не би осећао лоше поводом поправке његовог миљеника.
За све које у Yettelu, током лета, купе неку од опција – 5x више гигабајта за сав интернет – добијају још једну годину на постојећу понуду, укупно 3 године гаранције на мобилне телефоне. Уколико буде неких потреба адекватном заменом, чека вас барем једнако добар телефон као ваш, у року од неколико радних дана.
Важно је напоменути да гаранцијски услови могу варирати у зависности од модела телефона, посебних промоција или посебних понуда које могу бити доступне у одређеном периоду. Пре куповине телефона, увек је препоручљиво пажљиво прочитати услове гаранције које пружа конкретна телекомуникациона компанија и поступак за подношење захтева у случају проблема са уређајем.