FANOVI ODUŠEVLJENI
NOVI Hari Poter koštaće PREKO 200 MILIONA DOLARA - Popularna franšiza vraća se u POTPUNO DRUGAČIJEM formatu, evo o čemu je reč
Popularna saga stiže na male ekrane.
Najpoznatiji čarobnjak i njegov magični svet ponovo se vraća. Ovoga puta ljubitelji "Hari Poter" sage svoje omiljene junake neće gledati na bioskopskom platnu, nego kod kuće na malim ekranima.
Varner Bros, potvrdio je reč o formatu TV serije, te da će proći kroz svih 7 legendarnih knjiga Dž.K.Rouling.
Serija će imati potpuno nov pristup u odnosu na dosadašnje filmove. Prema prvobitnom nacrtu plan je bio da se iz sezone u sezonu prikazuje dešavanja iz po jednog nastavka, međutim najnoviji planovi sugerišu da će serija obuhvatiti dešavanja tokom cele decenije Harijevog boravka u školi.
Kejsi Blojs, predsednik i izvršni direktor "Ejdž-Bi-O-a" izrazio je poverenje u projekat, uveravajući fanove da će serija ostati vernа duhu originalnih knjiga.
Ekipa je trenutno u potrazi za producentom serije i direkorom kastinga, tako da će sudeći po tome glumačka ekipa biti potpuno nova. Iako je mnogima teško da zamisle druge glumce koji će zameniti Harija (Danijel Radklif), Hermionu (Ema Votson) i Rona (Rupert Grin), fabula knjige, a samim tim i serije, zahteva mlade likove koje je ovaj trojac definitivno prerastao.
Za uspeh Hari Potera i franšize definitivno je zaslužna njegova kreatorka i autorka popularnog serijala Dž.K.Rouling. Ona je izvršna producentkinja, a njen produkcijski tim takođe je dobio priznanje, zbog čega adaptacija zadržava svoju integritet i dubinu.
Iako su javni komentari Roulingove, na račun sopstvenog dela i tumačenja istog, izazvali brojne kontroverze tokom godina, Varner Bros i dalje promoviše pozitivne teme ovog hit serijala koji je oblikovao detinjstva toliko mnogo ljudi. Bez obzira na generacijsku povezanost čitalaca i gledalaca sa ovom pričom, adaptacija ostaje posvećena svojoj interpretaciji serijala.
Ova kuća poznata je po megalomanskim ulaganjima u svoje projekte. Navodno, „Haus of Džegon" koštala je skoro 200 miliona dolara i imala je najveću marketinšku kampanju ikada, sa preko 100 miliona dolara potrošenih na medije (kombinacija reklamih spotova i potrošenog novca na kampanju). Stoga, fanovi Harija Potera mogu očekivati sličan budžet "ili veći“, prema navodima šefa ove produkcijske kuće.