ФАНОВИ ОДУШЕВЉЕНИ
НОВИ Хари Потер коштаће ПРЕКО 200 МИЛИОНА ДОЛАРА - Популарна франшиза враћа се у ПОТПУНО ДРУГАЧИЈЕМ формату, ево о чему је реч
Популарна сага стиже на мале екране.
Најпознатији чаробњак и његов магични свет поново се враћа. Овога пута љубитељи "Хари Потер" саге своје омиљене јунаке неће гледати на биоскопском платну, него код куће на малим екранима.
Варнер Брос, потврдио је реч о формату ТВ серије, те да ће проћи кроз свих 7 легендарних књига Џ.К.Роулинг.
Серија ће имати потпуно нов приступ у односу на досадашње филмове. Према првобитном нацрту план је био да се из сезоне у сезону приказује дешавања из по једног наставка, међутим најновији планови сугеришу да ће серија обухватити дешавања током целе деценије Харијевог боравка у школи.
Кејси Блојс, председник и извршни директор "Ејџ-Би-О-а" изразио је поверење у пројекат, уверавајући фанове да ће серија остати верна духу оригиналних књига.
Екипа је тренутно у потрази за продуцентом серије и дирекором кастинга, тако да ће судећи по томе глумачка екипа бити потпуно нова. Иако је многима тешко да замисле друге глумце који ће заменити Харија (Данијел Радклиф), Хермиону (Ема Вотсон) и Рона (Руперт Грин), фабула књиге, а самим тим и серије, захтева младе ликове које је овај тројац дефинитивно прерастао.
За успех Хари Потера и франшизе дефинитивно је заслужна његова креаторка и ауторка популарног серијала Џ.К.Роулинг. Она је извршна продуценткиња, а њен продукцијски тим такође је добио признање, због чега адаптација задржава своју интегритет и дубину.
Иако су јавни коментари Роулингове, на рачун сопственог дела и тумачења истог, изазвали бројне контроверзе током година, Варнер Брос и даље промовише позитивне теме овог хит серијала који је обликовао детињства толико много људи. Без обзира на генерацијску повезаност читалаца и гледалаца са овом причом, адаптација остаје посвећена својој интерпретацији серијала.
Ова кућа позната је по мегаломанским улагањима у своје пројекте. Наводно, „Хаус оф Џегон" коштала је скоро 200 милиона долара и имала је највећу маркетиншку кампању икада, са преко 100 милиона долара потрошених на медије (комбинација рекламих спотова и потрошеног новца на кампању). Стога, фанови Харија Потера могу очекивати сличан буџет "или већи“, према наводима шефа ове продукцијске куће.