Živeo je kao Diogen na Savi! Pavle Vuisić nije trošio reči uzalud, a splavovi su mu bili druga kuća!
To je bila vrhunska gluma.
Pavle Vuisić živeo je kao Diogen na Savi. Splavovi su mu bili kuća, družio se sa alasima, nije trošio reči uzalud. Bio je lokalna legenda kojoj su se klanjali svi koji su se bavili jedrenjem i veslanjem. Imao je društvo obožavalaca. Uživao je da radi, da priča sa ljudima, da pijucka i ima svoj svet. Ispunjavao je sopstvene želje – svečano je pustio u promet česmu iz koje je teklo vino.
Tribina: “Moj jutarnju smeh: Prokrastinacijski gnev u srpskom filmu”
POVRATAK PRIRODI, AKO NIJE KASNO: Novi dokumentarac Dejvida Atenboroa, ljudi plaču zbog ove scene (VIDEO)
SMRT VELIKOG PLATNA: I drugi najveći lanac na svetu privremeno zatvara više od 600 bioskopa!
Čim sagrade jedan brod – Paja ga odmah izgustira, ili ga njegov brat Duja i kum Beli pokvare, pa onda čekaju novu gradnju. Bilo mu je zanimljivije da pravi brodove nego da se njima vozi.
Provodio je vreme u debeloj hladovini vrbaka među brdom dasaka, točkova, testera, čekića, eksera, brodskog lepka, kutija ulja i farbe. Tu je obavezno bio i majstor Žuća, a i deca, koja se okolo motaju kao kućni ljubimci, rade sve šta zatreba i čuvaju brod svojim “puškama” i “strelama” kad njih dvojica odu na špricer.
Ada je bila mesto gde bi najveći greh bio ako neko donese sat, to su smatrali mašinom koja otima vreme. Nigde im rakija nije tako lepo mirisala, špriceri bili hladniji, vicevi sočniji. Bio je to svojevrsni vrt života.
Od njega su se bez mnogo reči dale naučiti suštinske stvari. Mislio je da je za sreću dovoljno nekoliko kvadratnih metara crvotočnih dasaka i jedan komad reke. Bio je kao neki rečni bog, sa ogromnim stomakom, šarenim hozentregerima, koji ima ulogu nadzornika dok se kuva veliki lonac pasulja za sve one koji bi pristali na splav, koji bi ponekad lagano tonuo pod težinom vinopija i gurmana.
Voleo je kafanu kao ambijent, kao ravnopravnu pozornicu za sve. Kretanje sa njim po birtijama je zaista bilo plodonosno. Retko ko je mogao da ga prati, kada bi osetio da ekipa gubi dah i da preti opasnost da se ide kući, tada bi njegova kreativnost bila najveća. Možda razuzdanija od one koju je pokazivao na filmu. Njemu se nikada nije išlo i onda je izmišljao priče i pravio takvu atmosferu da su svi sedeli i slušali.