"U SRBIJI 65% LJUDI NAVIJA ZA ZVEZDU": Intervju koji je mnogo otkrio o klubu sa Malog Kalemegdana - "Ovo je zlatna era"
Poslednjih devet godina se posluje sjajno.
Direktor KK Crvena zvezda Filip Sunturlić govorio je o tome koliko se klub sa Malog Kalemegdana rezultatski i marketinški podigao od njegovog dolaska 2011. godine.
VEČE IZVRSNOG FUDBALA: Uzbudljivi dueli Lige šampiona i BONUS IZNENAĐENJE
REŠIO DA SAČEKA SINA: Džejms produžio ugovor sa Lejkerskima na dve godine za 85 miliona (FOTO)
HITNO IM JE POTREBAN CENTAR: Musli se vraća u Španiju (FOTO)
Crveno-beli su osvojili 10 trofeja, redovni su učesnici Evrolige, odakle su dobili pohvale za rad u marketingu i brojne nagrade.
- U Srbiji čak 65% populacije navija za Crvenu zvezdu (ukupno oko 7.5 miliona stanovnika) i preko dva miliona ljudi u dijaspori. Naravno, potrebno je kreirati različite sadržaje kako biste doprli do svakog od njih, da shvatite šta je ono što će prouzrokovati interakciju sa njihove strane. Oni su informisani o svim dešavanjima na dnevnoj bazi. Takođe dosta se investira u prodaju artikala, pa tako naša zvanična prodavnica iz godine u godinu napreduje i povećava svoj potencijal. Ove sezone očekujemo još bolje rezultate jer smo napravili neke promene za koje verujemo da će biti pravi potez - počeo je Sunturlić za košarkaški magazin "AdB Hoops".
Kako je rekao, teži da Crvena zvezda bude prvi klub u regionu sa budžetom koji je održiv od komercijalnih i martinških aktivnosti.
- Napravili smo dobar tim, koji sa klupe predvodi legenda kluba, tako da želimo da kreiramo sistem koji će u budućnosti donositi mnogo uspeha. Naši navijači su još jednom potvrdili da su najbolji u Evropi. U septembru smo započeli prodaju sezonskih ulaznica, pakete za 10, 20 i 30 utakmica u sezoni 2020-21 (navijači su obezbeđeni, tako da ono što ne budu iskoristili u tekućoj sezoni, prenosi se na sledeću). Gotovo 2000 njih je obnovilo sezonske ulaznice. Osećamo njihovu energiju na svakom koraku, mnogo znači ekipi, ali i treneru. Navijači su jedan od najvažnijih delova naše priče. Oni su inspiracija za našu kampanju za aktuelnu sezonu – crveno-bela DNK i linija života, dve stvari koje najbolje opisuju crveno-belu porodicu. Upravo ta veza između navijača i Kluba je nešto po čemu smo prepoznatljivi.
Sunturlić je dodao da će Zvezda dodatno napredovati.
- Crvena zvezda ima svetlu budućnost. Ne zato što je trenutno 'zlatna era' rezultatski gledano u domaćim i regionalnim takmičenjima, kao i učešćima u Evroligi, već zbog standard koji je postavljen i sistema koji je stvoren, gde se tačno zna kako želimo da se klub razvija u budućnosti. Spremni smo da zajedno sa mladim i obrazovanim ljudima, koji čine menadžment kluba, da nastavimo da učimo svakog dana, pratimo trendove i podignemo Klub na još viši nivo - zaključio je.
BONUS GALERIJA:
Pogledajte kako izgleda Natalija Borges, devojka Ezekijela Lavecija.