"У СРБИЈИ 65% ЉУДИ НАВИЈА ЗА ЗВЕЗДУ": Интервју који је много открио о клубу са Малог Калемегдана - "Ово је златна ера"
Последњих девет година се послује сјајно.
Директор KK Црвена звезда Филип Сунтурлић говорио је о томе колико се клуб са Малог Калемегдана резултатски и маркетиншки подигао од његовог доласка 2011. године.
ВЕЧЕ ИЗВРСНОГ ФУДБАЛА: Узбудљиви дуели Лиге шампиона и БОНУС ИЗНЕНАЂЕЊЕ
РЕШИО ДА САЧЕКА СИНА: Џејмс продужио уговор са Лејкерскима на две године за 85 милиона (ФОТО)
ХИТНО ИМ ЈЕ ПОТРЕБАН ЦЕНТАР: Мусли се враћа у Шпанију (ФОТО)
Црвено-бели су освојили 10 трофеја, редовни су учесници Евролиге, одакле су добили похвале за рад у маркетингу и бројне награде.
- У Србији чак 65% популације навија за Црвену звезду (укупно око 7.5 милиона становника) и преко два милиона људи у дијаспори. Наравно, потребно је креирати различите садржаје како бисте допрли до сваког од њих, да схватите шта је оно што ће проузроковати интеракцију са њихове стране. Они су информисани о свим дешавањима на дневној бази. Такође доста се инвестира у продају артикала, па тако наша званична продавница из године у годину напредује и повећава свој потенцијал. Ове сезоне очекујемо још боље резултате јер смо направили неке промене за које верујемо да ће бити прави потез - почео је Сунтурлић за кошаркашки магазин "АдБ Хоопс".
Како је рекао, тежи да Црвена звезда буде први клуб у региону са буџетом који је одржив од комерцијалних и мартиншких активности.
- Направили смо добар тим, који са клупе предводи легенда клуба, тако да желимо да креирамо систем који ће у будућности доносити много успеха. Наши навијачи су још једном потврдили да су најбољи у Европи. У септембру смо започели продају сезонских улазница, пакете за 10, 20 и 30 утакмица у сезони 2020-21 (навијачи су обезбеђени, тако да оно што не буду искористили у текућој сезони, преноси се на следећу). Готово 2000 њих је обновило сезонске улазнице. Осећамо њихову енергију на сваком кораку, много значи екипи, али и тренеру. Навијачи су један од најважнијих делова наше приче. Они су инспирација за нашу кампању за актуелну сезону – црвено-бела ДНК и линија живота, две ствари које најбоље описују црвено-белу породицу. Управо та веза између навијача и Клуба је нешто по чему смо препознатљиви.
Сунтурлић је додао да ће Звезда додатно напредовати.
- Црвена звезда има светлу будућност. Не зато што је тренутно 'златна ера' резултатски гледано у домаћим и регионалним такмичењима, као и учешћима у Евролиги, већ због стандард који је постављен и система који је створен, где се тачно зна како желимо да се клуб развија у будућности. Спремни смо да заједно са младим и образованим људима, који чине менаџмент клуба, да наставимо да учимо сваког дана, пратимо трендове и подигнемо Клуб на још виши ниво - закључио је.
БОНУС ГАЛЕРИЈА:
Погледајте како изгледа Наталија Боргес, девојка Езекијела Лавеција.