VELIKO PRIZNANJE STIGLO NA MALI KALEMEGDAN: Crvena zvezda je treća u Evropi
Bronza u Beogradu.
Košarkaški klub Crvena zvezda osvojio je treće mesto na takmičenju najboljeg marketinga u Evroligi. Zlato je pripalo minhenskom Bajernu, a srebro Efesu.
Mozzart daje najveće kvote na svetu: Sarajevo 1,90, Šljonsk 1,33
TAMNA STRANA KURUKSOVE KARIJERE: Partizanovo pojačanje DAVILO devojku i pretilo samoubistvom!
ČOVIĆ: Jedan stariji igrač nateran da potpiše sa menadžerom - 20 odsto zarade do kraja karijere
Na sajtu Crvene zvezde navodi se i saopštenje Evrolige, odnosno obrazloženje za dodeljenu nagradu:
- Crvena zvezda, koja je osvojila Srebrni trofej prošle godine, osvojila je bronzu 2021. zbog različitih načina na koji je ostala u kontaktu sa svojim navijačima u sezoni koja je pogođena globalnom pandemijom. Klub je ostvario postavljeni cilj, da tretira navijače kao porodicu i ugradio je imena navijača u klupski logo. Crvena zvezda je pridodala svoj poseban audio-vizuelni performans u prenos zvaničnog broudkastera, postavila 1000 led ekrana na domaćem terenu koji su prikazivali 1000 navijača, u potpunosti brendirala dvoranu po potrebama svojih sponzora, kreirala paket viber stikera i predstavila novi zvanični podkast KK Crvena zvezda.
Ovo je treće priznanje za marketing Crvene zvezde u poslednjoj deceniji, a drugo uzastopno.
- Poseban uspeh je što ovo priznanje dolazi u najtežoj sezoni u modernoj istoriji košarke kada je Crvena zvezda bila lišena svog najvećeg aduta, svog šestog igrača i vetra u leđa tokom cele sezone u Evroligi - navodi se na sajtu kluba.
- Velika je čast i privilegija naći se u ovako odabranom društvu. U konkurenciji 17 ekipa iz Evrolige i 24 klubova iz Evrokupa, Crvena zvezda je proglašena za klub koji je imao treću najbolju marketing i poslovnu strategiju u sezoni 2020/2021. Već je više puta istaknuto od strane svih timova u Evropi da je ovo bila izvesno najteža sezona u modernoj istoriji. Suočili smo se sa problemima koje nismo mogli ni da zamislimo, ali smo verovali u rad svih struktura kluba, kontinuitet i čvrste temelje sistema koje smo postavili. Kreativnost našeg tima je uvek bila naš najveći adut, nismo zakazali ni ove godine u posebnim uslovima. Veoma mi je drago ako smo tešku svakodnevnicu bar malo ulepšali našim navijačima koji su nam mnogo nedostajali i drago mi je da smo na triplu krunu osvojenu na terenu pridodali još jedan trofej - istakao je direktor marketinga Crvene zvezde Janko Stanković.