ВЕЛИКО ПРИЗНАЊЕ СТИГЛО НА МАЛИ КАЛЕМЕГДАН: Црвена звезда је трећа у Европи
Бронза у Београду.
Кошаркашки клуб Црвена звезда освојио је треће место на такмичењу најбољег маркетинга у Евролиги. Злато је припало минхенском Бајерну, а сребро Ефесу.
Mozzart даје највеће квоте на свету: Сарајево 1,90, Шљонск 1,33
ТАМНА СТРАНА КУРУКСОВЕ КАРИЈЕРЕ: Партизаново појачање ДАВИЛО девојку и претило самоубиством!
ЧОВИЋ: Један старији играч натеран да потпише са менаџером - 20 одсто зараде до краја каријере
На сајту Црвене звезде наводи се и саопштење Евролиге, односно образложење за додељену награду:
- Црвена звезда, која је освојила Сребрни трофеј прошле године, освојила је бронзу 2021. због различитих начина на који је остала у контакту са својим навијачима у сезони која је погођена глобалном пандемијом. Клуб је остварио постављени циљ, да третира навијаче као породицу и уградио је имена навијача у клупски лого. Црвена звезда је придодала свој посебан аудио-визуелни перформанс у пренос званичног броудкастера, поставила 1000 лед екрана на домаћем терену који су приказивали 1000 навијача, у потпуности брендирала дворану по потребама својих спонзора, креирала пакет viber стикера и представила нови званични подкаст KK Црвена звезда.
Ово је треће признање за маркетинг Црвене звезде у последњој деценији, а друго узастопно.
- Посебан успех је што ово признање долази у најтежој сезони у модерној историји кошарке када је Црвена звезда била лишена свог највећег адута, свог шестог играча и ветра у леђа током целе сезоне у Евролиги - наводи се на сајту клуба.
- Велика је част и привилегија наћи се у овако одабраном друштву. У конкуренцији 17 екипа из Евролиге и 24 клубова из Еврокупа, Црвена звезда је проглашена за клуб који је имао трећу најбољу маркетинг и пословну стратегију у сезони 2020/2021. Већ је више пута истакнуто од стране свих тимова у Европи да је ово била извесно најтежа сезона у модерној историји. Суочили смо се са проблемима које нисмо могли ни да замислимо, али смо веровали у рад свих структура клуба, континуитет и чврсте темеље система које смо поставили. Креативност нашег тима је увек била наш највећи адут, нисмо заказали ни ове године у посебним условима. Веома ми је драго ако смо тешку свакодневницу бар мало улепшали нашим навијачима који су нам много недостајали и драго ми је да смо на триплу круну освојену на терену придодали још један трофеј - истакао је директор маркетинга Црвене звезде Јанко Станковић.