BORKOVIĆ SE VRATIO U RELI POBEDOM: Malo sam se plašio, ali je sve dobro ispalo (FOTO)
Srpski automobilista gost Srbije Danas na 5. Media marketu.
Sa uspehom je godinama Dušan Borković vozio WTCC, a zatim i TCR šampionat i postao naš najuspešniji automobilista, ali je posle nekih nemilih događaja odlučio da se vrati reliju , a to je ozvaničnio učešćem i pobedom na 52. Srbija reliju pre malo manje od mesec dana kada je ostvario ubedljiv trijumf. Borković je o svemu tome prišao kao gost štanda portala ''Srbija Danas'' na 5. Media marketu.
TRESE SE OKTAGON: Konor Mekgregor GROMOGLASNO najavio povratak
NJEGOVO VREME TEK DOLAZI: Šampion Beograda o IDOLU, plasmanu na OI i najzaslužnijem za meteorski USPEH!
ORLOVI U SLOVENIJI: Velika šansa da vidimo gde smo
- Kako je krenula sezona na kružnim stazama i zbog tih nekih nepravdi koje su me pogodile tokom 2018. kada su me diskvalifikovali dok sam vodio u šampionatu na pretposlednjoj trci, ove godine sam želeo da to uradim bolje, ali opet sam imao nekoliko neprijatnih situacija zbog kojih sam odlučio da se prebacim na reli. U reliju ste sami na stazi, ako napravite grešku sami ste krivi. Odlučio sam se da vozim Srbija reli da bih video kako će to da izgleda. Činjenica da 27 godina domaći vozač nije pobedio mi je bila dodatna motivacija. Ispostavilo se da nisam pogrešio, sve mi je leglo. Malo sam se i plašio jer nikad nisam vozio Škodu Fabiju, ali sam brzo napravio prednost i stigao do pobede zajedno sa Igorom Markovićem, mojim suvozačem - rekao je Borković.
Približio je Borković čitaocima šta je i koliko je značajan suvozač u reliju a otkrio je da se on i Igor Marković dobro poznaju.
- Igor i ja se znamo od ranije. On je imao 2003. jedan nemili događaj kada je njegov kum Mirko Martinović poginuo na Mitrovcu, na Tari. Igor je šest meseci nosio kragnu, a od tada nije više ni seo u automobil na nekoj trci. Smogao je hrabrosti i snage da sedne sa mnom u automobil, da to odobri i njegova porodica i da mi pomogne - naglasio je Borković, a zatim objasnio kakva je uloga suvozača. - Vozač ne može na pamet da zna svaku krivinu na reliju za razliku od na primer Monce u Formuli 1. Imate oznake od 1 do 6 i kada vam suvozač kaže broj, znate koja je krivina, kada dolazi prevoj, podigne ton ako je potrebno. Objašnjava vam šta vas čeka u narednih 150 metara. Suvozač mi sve to pročita i ja znam kakva krivina dolazi.
Iako je imao prilično uspeha vozeći u TCR šampionatu, Borković nije na lep način otišao iz tog takmičenja.
- Te 2018. sam vodio do pretposlednje trke u Monci, a onda su me na nesportski način diskvalifikovali u situaciji kada su navijači protivničkog vozača napali moju suprugu i mene. Ja sam prethodno čestitao tom vozaču na pobedi jer sam trku izgubio zbog potpuno drugog takmičara, ali je on krenuo da me napada da sam ja njega udario na trci. Počeli su da me vređaju na španskom, a u komešanju me je jedan udario torbom i ja sam uzvratio. Međutim, neko je sve snimao i isekao snimak na kojem se vidi kako samo ja upućujem udarac. Dobio sam kaznu ne za tu trku, nego za prethodnu za koju sam izgubio bodove i ostao bez šampionske titule pošto sam bio treći u generalnom plasmanu, mada je i to uspeh. Želeo sam da u 2019. osvojim titulu, ali je opet bilo neprijatnih situacija gde sam dobio dve diskkvalifikacije, gde su me nekoliko puta udarali i gde sam mogao i da poginem. Posle toga sam odlučio da napustim takmičenje - podsetio se Broković nemilih scena.
Pre TCR šampionata, Dušan Borković okušao je sreću u WTCC šampionatu gde je imao prilike da vozi i protiv legende relija Sebastijana Loeba.
- To mi je bila jedna velika stvar koju sam uradio i što sam vozio sa Loebom, to mi je jedna od najlepših stvari u životu. Međutim, imao sam problem sa Hondom jer je previše skup automobil i šampionat, ogromne pare su u igri. Reli je ipak više gledan i sada želim da se posvetim tome, a WTCC mi je ostaje kao jedna od najlepših stvari koje sam uradio u životu. Od 2014. se nisam tako dobro osećao u automobilu kao što je to bio slučaj u Škodi sada na Srbija reliju - prezadovoljan je Borković ostvarenim uz isticanje omiljenih staza. - Definitivno ću izdvojiti Spa Frankošamp kao jednu od najzahtevnijih staza na svetu, pravi hram brzine i Suzuka. Na Suzuki sam napravio najbolji rezultat u karijeri kada sam bio drugi na Svetskom prvenstvu, a Loeb bio sedmi. Tu sam sebi pokazao da mogu da budem na najvišem nivou u automobilizmu.
BONUS GALERIJA
Pogledajte kako izgleda ruska atletičarka Darija Klišina
POZNATO LICE NA KLUPI CRNO-BELIH: Partizan dovodi PROVERENOG stručnjaka
VLADA SRBIJE ODLUČILA: Nagrade sportistima za osvojene medalje
UPOZORENJE POZNATOG HIRURGA: Endi idi u penziju, dobićeš trovanje krvi
NEVIĐENI BLAM: U tenisu se svašta može videti, ali je Amerikanac porušio sve standarde (VIDEO)
OVO JE PREVRŠILO SVAKU MERU: Kirjos rivalu preti BATINAMA (FOTO)