БОРКОВИЋ СЕ ВРАТИО У РЕЛИ ПОБЕДОМ: Мало сам се плашио, али је све добро испало (ФОТО)
Српски аутомобилиста гост Србије Данас на 5. Медиа маркету.
Са успехом је годинама Душан Борковић возио WTCC, а затим и ТЦР шампионат и постао наш најуспешнији аутомобилиста, али је после неких немилих догађаја одлучио да се врати релију , а то је озваничнио учешћем и победом на 52. Србија релију пре мало мање од месец дана када је остварио убедљив тријумф. Борковић је о свему томе пришао као гост штанда портала ''Srbija Данас'' на 5. Медиа маркету.
ТРЕСЕ СЕ ОКТАГОН: Конор Мекгрегор ГРОМОГЛАСНО најавио повратак
ЊЕГОВО ВРЕМЕ ТЕК ДОЛАЗИ: Шампион Београда о ИДОЛУ, пласману на ОИ и најзаслужнијем за метеорски УСПЕХ!
ОРЛОВИ У СЛОВЕНИЈИ: Велика шанса да видимо где смо
- Како је кренула сезона на кружним стазама и због тих неких неправди које су ме погодиле током 2018. када су ме дисквалификовали док сам водио у шампионату на претпоследњој трци, ове године сам желео да то урадим боље, али опет сам имао неколико непријатних ситуација због којих сам одлучио да се пребацим на рели. У релију сте сами на стази, ако направите грешку сами сте криви. Одлучио сам се да возим Србија рели да бих видео како ће то да изгледа. Чињеница да 27 година домаћи возач није победио ми је била додатна мотивација. Испоставило се да нисам погрешио, све ми је легло. Мало сам се и плашио јер никад нисам возио Шкоду Фабију, али сам брзо направио предност и стигао до победе заједно са Игором Марковићем, мојим сувозачем - рекао је Борковић.
Приближио је Борковић читаоцима шта је и колико је значајан сувозач у релију а открио је да се он и Игор Марковић добро познају.
- Игор и ја се знамо од раније. Он је имао 2003. један немили догађај када је његов кум Мирко Мартиновић погинуо на Митровцу, на Тари. Игор је шест месеци носио крагну, а од тада није више ни сео у аутомобил на некој трци. Смогао је храбрости и снаге да седне са мном у аутомобил, да то одобри и његова породица и да ми помогне - нагласио је Борковић, а затим објаснио каква је улога сувозача. - Возач не може на памет да зна сваку кривину на релију за разлику од на пример Монце у Формули 1. Имате ознаке од 1 до 6 и када вам сувозач каже број, знате која је кривина, када долази превој, подигне тон ако је потребно. Објашњава вам шта вас чека у наредних 150 метара. Сувозач ми све то прочита и ја знам каква кривина долази.
Иако је имао прилично успеха возећи у ТЦР шампионату, Борковић није на леп начин отишао из тог такмичења.
- Те 2018. сам водио до претпоследње трке у Монци, а онда су ме на неспортски начин дисквалификовали у ситуацији када су навијачи противничког возача напали моју супругу и мене. Ја сам претходно честитао том возачу на победи јер сам трку изгубио због потпуно другог такмичара, али је он кренуо да ме напада да сам ја њега ударио на трци. Почели су да ме вређају на шпанском, а у комешању ме је један ударио торбом и ја сам узвратио. Међутим, неко је све снимао и исекао снимак на којем се види како само ја упућујем ударац. Добио сам казну не за ту трку, него за претходну за коју сам изгубио бодове и остао без шампионске титуле пошто сам био трећи у генералном пласману, мада је и то успех. Желео сам да у 2019. освојим титулу, али је опет било непријатних ситуација где сам добио две diskkvalifikacije, где су ме неколико пута ударали и где сам могао и да погинем. После тога сам одлучио да напустим такмичење - подсетио се Броковић немилих сцена.
Пре ТЦР шампионата, Душан Борковић окушао је срећу у WTCC шампионату где је имао прилике да вози и против легенде релија Себастијана Лоеба.
- То ми је била једна велика ствар коју сам урадио и што сам возио са Лоебом, то ми је једна од најлепших ствари у животу. Међутим, имао сам проблем са Хондом јер је превише скуп аутомобил и шампионат, огромне паре су у игри. Рели је ипак више гледан и сада желим да се посветим томе, а WTCC ми је остаје као једна од најлепших ствари које сам урадио у животу. Од 2014. се нисам тако добро осећао у аутомобилу као што је то био случај у Шкоди сада на Србија релију - презадовољан је Борковић оствареним уз истицање омиљених стаза. - Дефинитивно ћу издвојити Спа Франкошамп као једну од најзахтевнијих стаза на свету, прави храм брзине и Сузука. На Сузуки сам направио најбољи резултат у каријери када сам био други на Светском првенству, а Лоеб био седми. Ту сам себи показао да могу да будем на највишем нивоу у аутомобилизму.
БОНУС ГАЛЕРИЈА
Погледајте како изгледа руска атлетичарка Дарија Клишина
ПОЗНАТО ЛИЦЕ НА КЛУПИ ЦРНО-БЕЛИХ: Партизан доводи ПРОВЕРЕНОГ стручњака
ВЛАДА СРБИЈЕ ОДЛУЧИЛА: Награде спортистима за освојене медаље
УПОЗОРЕЊЕ ПОЗНАТОГ ХИРУРГА: Енди иди у пензију, добићеш тровање крви
НЕВИЂЕНИ БЛАМ: У тенису се свашта може видети, али је Американац порушио све стандарде (ВИДЕО)
ОВО ЈЕ ПРЕВРШИЛО СВАКУ МЕРУ: Кирјос ривалу прети БАТИНАМА (ФОТО)