КОНАЧНО: Хјундаи представио свој нови модел и20! Изгледа моћно! (ВИДЕО)
Дужи, шири али нижи од претходника...
Након првих фотографија које су, непланирано или не, почетком седмице доспеле на Интернет, корејски произвођач објавио је и техничке детаље новог и20.
Нови и20 има потпуно нови дизајн у односу на претходника, како би се на европском тржишту изборио са веома јаком конкуренцијом коју чини бар десетак модела из "Б" сегмента.
Што се тиче димензија, пропорције новог аутомобила нешто су другачије него пре. Тако је и20 сада нижи, али и шири за око 30 mm. Укупна дужина је незнатно већа (за 5 mm), док је међуосовинско растојање продужено за 10 mm.
Ово су ЧЕСТЕ НАВИКЕ ВОЗАЧА - а нисте свесни да оне УНИШТАВАЈУ ваш ауто!
Овај АУДИ је скупљи од ЛАМБОРГИНИЈА, а кад погледате видео, биће вам јасно и ЗАШТО!
Hyundai је саопштио и да је пртљажник новог и20 већи за 25 литара у поређењу са актуелном генерацијом овог аутомобила.
Велике промене уочљиве су и у путничкој кабини. У скупљим пакетима опреме Hyundai купцима нуди 10,25-инчну дигиталну иснструмент таблу, уз још један екран такође дијагонале 10,25 инча, који опслужује мултимедијални систем возила.
Међу опцијама је и бежични пуњач смартфона, а за повезивање са мобилним телефонима на располагању су Apple CarPlay и Андроид Ауто системи.
За оне који воле да уживају у добром звуку у вожњи, ту је и опциони Босе аудио-систем са 8 звучника.
Нису заборављени и напредни системи асистенције који повећавају безбедност, међу којима је интелигентни адаптивни темпомат базиран на навигационом систему.
Ту су још и асистенција за одржавање аутомобила у оквирима возне траке, упозорења на возила у мртвом углу и аутомобиле који наилазе са бочне стране, као и унапређени систем упозорења ма могући фронтални судар, са опцијом детекције пешака на путу.
Моторизација се састоји од два бензинца. Базични 1.2 литарски 4-цилиндраш производи 84 КС (62 kW) и упарен је са 5-брзинским мануелним мењачем.
Други бензински агрегат је 3-цилиндарски 1.0 ГДи турбо-пуњени мотор доступан у две опције снаге. Слабији има 100 КС (74 kW), а јачи 120 КС (88 kW) и може бити надограђен 48-волтним "благим хибридним" системом. Турбо-бензинци повезани су или са 6-брзинским мануелним или са 7-степеним аутоматизованим мењачем са дуплим квачилом.
Више информација о овом аутомобилу биће познато након премијере новог и20 која је заказана за предстојећи Сајам аутомобила у Женеви.