Зна се колико ће коштати АЛФА РОМЕО ЂУЛИЈА ГТА
Више није тајна.
Италијански произвођач објавио је нове детаље и информације о цени екстремне верзије своје спортске лимузине.
Пандемија коронавируса омела је Алфа Ромео да светску премијеру модела Гиулиа ГТА и Гиулиа ГТАм одржи, како то и доликује, на једној великој светској смотри нових аутомобила - Салону у Женеви, али су ова два возила ипак представљена online почетком марта.
Из Италије сада стижу нове вести о овим моделима, а међу њима је и информација о ценама.
АЛФА РОМЕО У ВЕЛИКОЈ КРИЗИ: За крах ауто гиганта осудили Ауди, Мерцедес и BMW, а ево и зашто
НАДОГРАЂЕНИ ЛЕПОТАН: Алфа Ромео "освежио "Giuliettu" за 2019. годину
Алфа Ромео Стелвио QV - Зверка стигла директ из Италије на Београдски сајам! (ФОТО)
Како је саопштио Алфа Ромео, олакшана "цивилна" верзија - Гиулиа ГТА, коштаће на италијанском тржишту од 175.000 евра, док почетна цена модела ГТАм, оријентисаног према купцима који уживају у вожњи по тркачкој стази, износи 180.000 евра.
Уколико вам се ове цене чине претераним, подсећамо да ће Алфа Ромео укупно направити свега 500 примерака оба модела, а сва возила ће бити нумерисана, па ће представљати и посебну вредност за колекционаре.
Купци ће моћи да бирају између неколико верзија класичних тркачких ознака на спољашњости аутомобила, или ће једноставно моћи да одаберу једну од свега три опције боја екстеријера: црвену Rosso ГТА, белу Бианцо Трофео или зелену Верде Монтреал.
Тркачке ознаке инспирисане су онима које су коришћене на оригиналној Алфи ГТА, шездесетих и седамдесетих година прошлог века.
Осим нијанси каросерије, купци ће моћи да бирају и боје кочионих "чељусти", заштитног рол-бара у кабини, сигурносних појасева и штепа на седиштима.
Без обзира на изглед спољашњости возила, свим купцима модела Алфа Ромео Гиулиа ГТА и ГТАм на располагању је 2.9-литарски В6 Би-Турбо бензинац који производи 540 КС, односно 30 КС више него у моделу Гиулиа Quadrifoglio.
Када је реч о перформансама, ова возила убрзавају из места до стотке за свега 3,6 секунди.
Аутомобили су опремљени унапређеним спортским огибљењем, док су поједни панели каросерије израђени од угљеничних влакана.
У унутрашњости возила, неколико нових детаља привлачи пажњу. Ту је пре свега обилато искоришћена алкантара - на контролној табли, панелима врата, касети за рукавице, бочним стубовима и централним деловима седишта.
Алкантара је још више присутна у верзији ГТАм, где је задња клупа уклоњена, стварајући простор за потпуно пресвучену велику преграду, која има специфичне калупе дизајниране за држање кацига и апарата за гашење пожара.
ГТАм се разликује и по томе што има заштитни "кавез", нема унутрашње панеле врата, а врата се отварају помоћу каиша уместо ручке.