БРИТАНИЈА КОЧИ РАЗВОЈ: Аутомобилизам пред раскрсницом
Ух...
Електрична инфраструктура Велике Британије није спремна за предвиђену употребу енергије коју би створила употреба електричних аутомобила на путевима у наредних неколико деценија.
Наиме, електрична возила се све више производе и јефтинија су како за куповину тако и за одржавање од обичних аутомобила, па се све више људи одлучује управо за таква возила. Али трошкови за оспособљављање инфраструктуре да се прилагоди великом броју електичних возила би били превелики. Према томе, купци електричних аутомобила би могли да допринесу краху електричне мреже Велике Британије.
Зелена Алијанса је упоредила начин на који Велика Британија управља потрошњом електичне енергије у односу на друге земље, и резултати нису баш добри. На пример, у градићу од 6.800 становника, од којих 900 поседује електричне аутомобиле, би долазило до великог дисбаланса електричне енергије и слабљења струје, што би евентуално довело до оштећења на електранама и далеководима, што са собом носи огромне трошкове за поправку. Норвешка, која је тренутно водећа земља по броју електричних аутомобила на свету, се и сама бори са великом потрошњом електричне енергије.
Велику Британију би оспособљавање електричне мреже до 2050. године коштало око 36 милијарди фунти, судећи по том извештају. Зелена Алијанса апелује на владу Велике Британије да унапред размишља о електичној инфраструктури како би смањила притисак на електрилну мрежу, и предлаже развој мањих електрана које би смањиле оптерећење на главној електичној мрежи.