Да ли ће се бунити?! Шкода има амбициозан план - а ево како боду очи Немцима!
Шкода - "Маде ин Germany".
Неки ће рећи "шта смо дочекали", а други ће се присетити историје и како је настала ова ознака "направљено у…" (Маде ин) За све су криви Британци који су крајем 19. века одлучили да крену са обележавањем производа из Немачке како би својим грађанима сугерисали да је у питању роба лошијег квалитета, што свакако није била истина.
Убрзо је "Маде ин Germany" постала једно од најцењенијих ознака у индустрији. И остала је до дана данашњег.
Успешна комшијска прича: Dacia слави 50. рођендан! (ВИДЕО)
Посебно је на цени њихова аутомобилска индустрија коју предводе групације Даимер, BMW и Фолксваген. Ова последња је 2000. године постала власник чешке "шкоде", која је коју деценију пре тога представљала бренд за подсмех. Међутим, убрзо након преласка у немачке руке, Шкодини модели постају све бољи и све популарнији.
Анимозитет надмених Немаца према овом бренду из источне Европе траје до данашњих дана. Прво су му се подсмевали, а сада се VW синдикати, али и менаџери буне јер желе да смање компаративну предност чешке компаније, а то је комбиновање немачке технологије с јефтинијом радном снагом.
Пре пола године појавила се вест да они желе да део производње врате у Немачку. Њихова жеља ће се испунити. Али не баш како су се надали, јер Шкода сели део своје производње у – Немачку! Крајем године на северозападу земље у VW фабрици у Оснабрику почиње производња Шкодиног СУВ бестселера "карок". У том погону ће се, поред "фолксваген тигуана" и "поршеа кајман", правити и једна "шкода"!
Иначе, "карок" је почео с производњом прошлог лета у Шкодиној фабрици у чешкој Квасини, да би почетком године производња била проширена на централну Шкодину фабрику у Младој Болеслави. Очигледно да су Чеси уболи у центар интересовања љубитеља мегапопуларних СУВ модела.