ДИРЕКТОР ФЕРАРИЈА: Ма, каква Тесла! Модел С не може да се пореди са нашим аутомобилима!
Прозивка!
Директор Ферарија и целе "ФИАТ Chrysler Аутомобилес" (ФЦА) групе Серђо Маркионе одбацује тврдње да је Тесла направила први електрични супераутомобил. Маркионе је недавно изјавио да кад се појави први супераутомобил на чисто електрични погон, то ће бити искључиво Ферари.
Међутим, Тесла са Моделом С П100Д улази у ту конкуренцију с обзиром да овај породични седан са четвора врата убрзава 0-100 км/х за свега 2,3 секунде – када се укључи "Лудицроус Моде".
И ТО СМО ДОЧЕКАЛИ: Ипак стиже и електрични ХАРЛИ! (ВИДЕО)
У међувремену, Тесла је најавила излазак свог истинског супераутомобила Роадстера до 2020, а он би требало да убрзава за спектакуларних 1,9 секунди.
- Читао сам неке занимљиве анализе које сугеришу да Тесла има аутомобил који нема конкуренцију међу супераутомобилима. Изазивам сваког ко је возио електрични аутомобил да га вози на исти начин као што ми возимо Ферари. Одмах ће приметити да је управљање потпуно другачије. Тако да, када се Ферари одлучи за електричну верзију, урадиће то тако да и брзина и управљање наставе наслеђе - рекао је Маркионе.
Истина, узмите за пример Ferrari 488. Унапредите га мало и можете с њим да се такмичите на 24 часа Ле Мана. С друге стране, са Моделом С можете само да се "играте" на некој напуштеној авионској писти.
Врхунско убрзање јесте битна ставка за аутомобиле који задивљују перформансама, али је и даље само један део слагалице. Највећи изазов у стварању истинског супераутомобила на електрични погон биће огромне батерије које ће морати бити смештене тако да не ремете баланс возила који је један од кључних фактора за стабилност и управљивост.