ДОПАДА ВАМ СЕ МАЛИ ГРАДСКИ СМАРТ? Спрема се нова верзија, а биће као ЏИП (ФОТО)
Још увек нема података о техничким карактеристикама електричног погона, али нагађа се да би Смарт СУВ могао имати аутономију од 300 километара.
Смарт, са својим новим кинеским партнерима, убрзано ради на потпуно електричном малом градском СУВ моделу.
Немачки Даимлер АГ је, у марту прошле године, најавио заједничко улагање са кинеском компанијом Зхејианг Geely Гроуп, у односу 50 према 50 посто. Према споразуму о заједничком улагању, нова генерација електричних Смартова ће се производити у новој фабрици електричних аутомобила у Кини, а глобална продаја би требало да почне 2022. године.
Кинези ће тако преузети инжењеринг марке Смарт, док ће одељење Мерцедес-Бенза наставити да дизајнира визуелни изглед аутомобила.
Смарт је 2012. године представио концепт модел "Смарт Форстарс", којим је имао намеру да заинтересује становнике великих градова који воле робуснија возила налик теренцима. "Смарт Форстарс" на електрични погон је део тзв. СУЦ (Спортс Utility Цоупé) сегмента, намењен је за две особе, и има доста простора за одлагање пртљага. Његово име је референца на стаклену куполу изнад путника која омогућава јасан поглед на звездано небо.
Нови градски СУВ или СУЦ ће имати електрични погон. Његов коначни дизајн можда неће бити идентичан "Форстарс" концепту, али је извесно да ће користити кинеску ЦМА платформ (Цомпацт Модулар Architecture) која представља основу модела Волво XC40, Полестар 2 и потпуно новог кинеског СУВ-а Lynk & Цо 01, управо представљеног у Пекингу.
Нагађа се да би нови Смарт СУВ требало да буде дужине до четири метра, што не би требало да буде проблем за Geely, јер ЦМА платформа може лако да се прилагоди предвиђеним димензијама, преноси Тпортал. Нови Смарт биће мањи од компактних Мерцедесових и Geelyjevih СУВ модела.
Још увек нема података о техничким карактеристикама електричног погона, али нагађа се да би Смарт СУВ могао имати аутономију од 300 километара.