Ево који модел је Енцо Ферари чувао само за одабране купце
Специјална верзија...
Специјална верзија модела 275 ГТБ из 1965. била је привилегија купаца од посебног значаја за власника Ferrarija.
Ferrari 275 ГТБ је један од колекционарских драгуља када су у питању класични суперспортски аутомобили из шездесетих.
Још ређи је 275 ГТБ 6Ц из 1965. са 3.3-литарским Цоломбо В12 мотором, с обзиром да је свега неколико примера верзије са шест Weber 40 ДЦН карбуратора изашло те године из Ferrarijeve фабрике.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/06/19/rolls-royce-car-sign.jpg?itok=knKtCv2k)
ОУ! Уместо кочнице, нагазио ГАС! Изнајмљеним аутом се закуцао у РОЛС РОЈСА! (ФОТО)
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/365/mclaren-p1.jpg?itok=2_VcNKkb)
Стигао први МЕКЛАРЕН који може да се вози на јавним путевима
Ови "цивилни" аутомобили, са унапређењима која су иначе добијале тркачке верзије, били су резервисани за омиљене клијенте компаније, по избору власника и оснивача Енца Ферарија.
Верује се да је укупно мање од 60 Ferrarija било опремљено Цоломбо В12 мотором.
Примерак са фотографија, који продаје Гирардо & Цо, детаљно је рестауриран још осамдесетих година 20. века, а припадао је једном италијанском грофу.
Уз аутомобил иде и оригинално писмо које му је Енцо Ферари посало када је возило испоручено, у коме се наводи да је је возило унапређено у односу на стандардну верзију.
Мотор и мењач су такође оригинални, а реч је о првом Ferrarijevom моделу који је имао потпуно независно огибљење на сва 4 точка.