МОЋ У МАЛОЈ КУТИЈИЦИ Овај "фића" има 220 "коња" и без проблема излази на црту Ферарију
Од и тако већ "потентног" Abarth-a 595 Цомпетизионе, немачки тјунери су направили - "метак на точковима" малог калибра, али велике "пробојне моћи"
Од како је 2007. године Фиат понудио ново савремено виђење култног градског модела 500, мали аутомобил је стекао велики круг обожавалаца широм света, па је тако до данас продато око 2,5 милиона примерка.
Међу њима су бројне каросеријске верзије у комбинацији са пет различитих мотора, хибридном и потпуно електичном верзијом. Љубитељима стартних "градских зујалица", међутим, много су занимљивије и привлачније верзије које прођу "третман" тјунера, од којих је свакако најпознатији онај Фиатов "кућни" - Abarth.
Њихова најпознатија верзија - Abarth 595 Цомпетизионе, са 177КС и обртним моментом од 250Нм, изгледа није била довољна момцима из немачке тјунерске куће Погеа Рацинг, који су одлучили да је са њом додатно "поиграју".
Од и тако већ "потентног" 595 Цомпетизионе, настао је Abarth 595 Херцулес - "метак на точковима" малог калибра, али велике "пробојне моћи".
Херцулес је аутомобил са 217 "коња" испод хаубе, који развија обртни моменат од 350Нм. А то му је сасвим довољно да до стотке убрза за тек нешто више од 6 секунди и постигне највећу брзину од 232км/х.
Погеа је стабилност аутомобила додатно унапредила уградњом нових спојлера и стабилизатора, тачније комплетно редизајнираног "bodykit"-a. Херцулес је добио у 45 милиметара ниже подвозје, као и потпуно нове спортске наплатке од 18 цола.
Ова феноменална прерада има само једну ману. На стандардну цену Abarth-a 595 Цомпетизионе, која у просеку износи око 25.000, за Погеа Рацинг Abarth 595 Херцулес конверзију треба додати још целих 18.800 евра.