ФОТО: Ево шта има нови Мини што стари нема
Остали су ускраћени...
И поред бројних варијација, савремени Мини остао је ускраћен за пик-ап верзију коју је оригинални модел имао у понуди.
Откако је BMW почетком века постао власник марке Мини, породица модела овог аутомобила се значајно увећала, да би на врхунцу имала чак осам чланова. У међувремену су у компанији схватили да се неке од верзија не продају баш најбоље, па су, редом, укидали Мини Цоупе, Мини Роадстер, Мини Пацеман...
Понуда данас обухвата пет модела са конвенционалним погоном, плус електрични Мини Цоопер СЕ.
УПРКОС ПАНДЕМИЈИ: Волво креће са производњом електричног модела Полестар 2
ТОТАЛНИ ХИТ: Нема ветробранско стакло, а не квари фризуру (ВИДЕО)
КО БИ РЕКАО: Најпродаванији модел за месец фебруар био је РЕНО КЛИО
Са друге стране, оригинални Мини који је настао половином прошлог века није имао тако разноврсну фамилију модела, али јесте једну варијанту коју савремени нема – пик-ап возило.
Истина, 2014. године је представљен Мини Пацеман Адвентуре Цонцепт, са отвореним теретним одељком, али тај аутомобил никада није доживео продукцијску верзију, да би ускоро био укинут и серијски кросовер-купе Мини Пацеман.
Неки од оригиналних Мини пик-ап модела преживели су и до данашњег дана, а добро очувани примерци се ту и тамо појаве на продајним аукцијама аутомобила.
Један такав аутомобил, Аустин Мини Пицкуп из 1972. ускоро ће се наћи у понуди аукцијске куће РМ Sotheby.
Мини Пицкуп је као модел представљен још 1961. године, а био је базиран на механичкој платформи комерцијалног возила Мини Ван. Имао је свега 3,4 метра и масу од 680 кг.
До 1983. је са производних трака сишло 58.179 ових возила.
Примерак који ће бити понуђен на продају на мајској аукцији фирме РМ Sotheby има оригинални 4-цилиндарски мотор запремине 1.275 ccm. Овај бензинац је повезан са 4-брзинским мануелним мењачем, а разција 69 КС (51 KW) и 104 Нм.
Фотографије откривају да је аутомобил у одличном стању, а једино што квари утисак оригиналности је накнадно уграђен аудио-систем.