Хјундаи спрема нови осмостепени аутоматски мењач
Занимљиво...
Гласине да у Hyundaijevom Н одељењу припремају Велостер који ће уместо досадашњег дволитарског покретати нови 2,5 литарски турбобензински мотор нису биле тачне, али су у поменутом одељењу сада за купце најснажнијег Велостера припремили опцију с новим 8-степеним аутоматским мењачем с којим на предњу осовину стиже више обртног момента.
Занимљиво дизајнирани Велостер и даље покреће дволитарски четвороцилиндарски турбобензински мотор који у стандардној верзији нуди 250 КС и 353 Нм највећег обртног момента, односно 275 КС и 353 Нм с Перформанце пакетом, али у комбинацији с адаптивним аутоматским мењачем и системом НГС (Н Грин Shift) вредност највећег обртног момента у оба случаја износи 377 Нм.
КИА донирала новац Словачкој за борбу против корона вируса
Купци који не преферирају традиционалне три папучице у овом случају могу да рачунају и на нови опциони пакет с којим стижу лакша и изразитије профилисана предња седишта, а нема промена на каросерији аутомобила који је у фази тестирања данима "малтретиран“ на чувеној немачкој стази Nürburgring Nordschleife.