ФОЛКСВАГЕН У ПРОБЛЕМУ: Не иде све глатко са моделом ИД.3
Много грешака!
Тест возачи електричног Volkswagena ИД.3 пријављују и 300 грешака дневно на овом возилу.
VW је још 2019. објавио да наставља са производњом свог модела на струју ИД.3 упркос озбиљним проблемима са софтвером у том аутомобилу. Међутим, како пише Манагер Магазин, ови пропусти могу присилити немачког произвођача аутомобила да одустане од лансирања продаје ИД.3, заказаног за ово лето.
Такође се тврди да бројни тест возачи аутомобила пријављују и до 300 грешака дневно.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/11/09/chevrolet-logo.jpg?itok=T6s5YdXH)
ХИТ: Ево како изгледа вожња Chevrolet Корвете Стингреј Ц8
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2018/05/26/audi.jpg?itok=Iv1Phjba)
"ЗЕЛЕНА" ПОЛИТИКА: Ауди прави пресвлаке од рециклиране пластике
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/05/30/vw-logo.jpg?itok=nWbeQdzH)
НЕВЕРОВАТАН ОБРТ: Уложио велике паре, па га продао за сићу - ево и ЗАШТО
Изгледа да проблеми потичу од основне структуре софтвера ИД.3, који је развијен "пребрзо", наводи немачки часопис позивајући се на саме Volkswagenove стручњаке.
У извештају се тврди да више од 10.000 техничара напорно ради у покушају да реши ове проблеме, што на крају може довести чак до одлагања лансирања аутомобила на тржиште и до годину дана.
Наравно, свако такво кашњење могло би се показати врло скупим за Volkswagen, коме је потребно да се ИД.3 што пре појави на улицама и путевима, како би испунио нове, строже емисионе циљеве када је реч о европској флоти VW аутомобила.
У децембру 2019, Манагер Магазин је известио да ће ови пропусти довести до тога да ће бити комплетирано 20.000 примерака Volkswagena ИД.3 без комплетног софтверског пакета, што значи да ће тимови или инжењери морати мануелно да решавају проблем у пост-продукцији.
ИД.3 је први Volkswagenov продукцијски електрични аутомобил заснован на МЕБ механичкој платформи за електрична возила, која треба да буде основа за чак 27 модела на струју до краја 2022, пише Autonews Еуропе.
Основна варијанта ИД.3 продаваће се по цени испод 30.000 евра у Немачкој.