ЈАПАНЦИ СЕ РАДУЈУ: Укинули компакт лимузине па изгубили КУПЦЕ
Реч је о америчком тржишту...
Међу жртвама нових потрошачких трендова у ауто-индустрији су и седани, чија се понуда на америчком тржишту проредила. Тако је недавно у САД окончана производња лимузинских верзија модела "Chevrolet Црузе и Форд Фоцус".
Интересантно је да су два компактна седана остала без директних наследника на америчком тржишту иако су имали сасвим солидне продајне резултате у 2018. Према подацима "Царсалесбасе, Chevrolet" је америчким купцима прошле године испоручио 142.617 примерака модела "Црузе седан", док је Форд у истом периоду продао 113.345 Фоцус лимузина.
Иако би се можда очекивало да ће купци остати верни својим брендовима и евентуално прећи на кросовере исте марке, аналитичари тврде супротно. Према подацима до којих је дошао Едмундс, многи некадашњи купци лимузина "Chevrolet Црузе и Форд Фоцус", који би ипак да возе седан а не СУВ, више нису лојални овим америчким брендовима.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/163109/vw.jpg?itok=Hq5ehZFa)
ИМА ДА ПРШТЕ: Ова компанија улаже 60 милијарди долара у ЕЛЕКТРИЧНА возила
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/11/07/lambordzini_huracan.jpg?itok=dwwD30c6)
МИЛИНА ЗА ГЛЕДАЊЕ: Како убрзава ЛАМБОРЏИНИ ХУРАЦАН
Тако се чак 42% бивших власника модела Црузе и Фоцус определило да поново купи седан, а како више не могу да рачунају на неки од та два аутомобила, окренули су се у великом броју јапанским алтернативама - Хонди Цивиц и Toyoti Corolli.