МОЖЕ ДА ВАС КОШТА ЖИВОТА: Најважнија ствар код ПРЕТИЦАЊА коју многи возачи избегавају
Никако не смете изоставити овај корак.
Претицање је практично обавезни део вожње, поготово на дужим релацијама. Наравно, не треба ни помињати да увек три пута размислите пре него што почнете претицање, и то искључиво на дозвољеним местима за то.
ВОЗАЧИ ПОЗВАНИ НА ОПРЕЗ: Ако вас затекну без овога, казне су катастрофално високе
НИГДЕ БЕЗ ЗИМСКЕ ОПРЕМЕ: На неким деловима пута је забрањено кретање шлепера - ЛОШИ УСЛОВИ ЗА ВОЖЊУ
ВЕРОВАТНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Ово је земља која је проглашена за најгоре место за вожњу
Оно што је веома важно јесте додати гас приликом претицања, из очигледних разлога: због аутомобила којег претичете и због возила које вам евентуално иде у сусрет.
Ипак, многи возачи се плаше да потерају мотор у више обртаје, чак и приликом претицања, иако тај страх може да их кошта живота.
Ако сте ви један од таквих возача – знајте да нема разлога да се плашите мало "урлања" мотора. Неће му ништа бити ако га накратко дотерате до црвеног поља на обртомеру.
Црвено поље може да буде нпр. код бензинаца на 6.500 о/мин, а код дизелаша 4.500 о/мин (мада им је макс. снага обично на 4.000 о/мин).
Обично за тиме уопште нема потребе, али треба да знате да слободно можете да га дотерате до црвеног поља, па и мало у црвено уколико усред претицања приметите да из супротног смера стиже друго возило.