"КИНЕЗ" КОЈИ ЈЕ ПОСТИДЕО ЗАПАДНУ КОНКУРЕНЦИЈУ: Није баш све што долази из Кине јефтино и сумњивог квалитета (ВИДЕО)
Овај теренац се не плаши ни поплава, јер поплављен може да плута, па чак и да "заплива" пола сата.
Ако сте сумњали у могућности кинеске ауто-индустрије, овај модел ће убедити и оне најскептичније. Поред овог модела слободно можете заборавити на све технологије којима се хвале премијум представници са Запада – BYD YangWang У8 Премиум Едитион их је све засенио.
ПОРАСТ ЦЕНЕ: Уводи се дневна вињета, а најпопуларнија десетодневна поскупљује, ЕВО КОЛИКО ЋЕ КОШТАТИ
ОВО ВЕРОВАТНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Чему служи линија на спољашњем ретровизору вашег аутомобила?
УРАДИТЕ САМИ И УШТЕДИТЕ НОВАЦ: Уклоните рђу са аутомобила без варења - брзо и лако
Можда најспорнија тачка овог модела је дизајн. Не зато што изгледа лоше, већ што веома подсећа на Ланд Роверовог Дефендера.
Међутим, ово је веће возило постављено на точкове од 22 инча.
Поглед унутра већ открива да је ово озбиљна претња за успавану западњачку конкуренцију. С једне стране нуди Nappa кожу и племенито дрво, а са друге, више екрана него што их има просечно домаћинство.
Возач и сувозач имају екран од 23,6 инча, дисплеј од 12,8 инча је у средини, а још два су у наслонима за главу иза, и један између путника у наслону за руке.
Кинези су великодушни, па попут возила марке Rolls-Royce нуде звездано небо на крову (светларник), хи-фи аудио систем Dynaudio Евиденце Сериес са 22 звучника, али и три бежична пуњача, као и фрижидер. А нисмо ни загребали по површини технологије којом располаже овај огроман СУВ.
Нема слабих тачака ни у погледу погона. Постоје четири електромотора, а синергијски ефекат је чак 1200 КС. Дакле, ова грдосија достиже 100 км/х за само 3,6 секунди и достиже ограничену максималну брзину од 200 км/х.
Вероватно једина слаба тачка је пуњење, с обзиром да подржава максималну снагу пуњача до 110 kW. BYD наводи да се батерија може напунити од 30% до 80% капацитета за само 18 минута.
То је резултат уградње мање батерије капацитета 49 kWh, али и бензинског 2.0 мотора, што значи да је реч о плуг-ин хибриду.
А његов погон може "да ради" и у супротном смеру, снаге до 6 kW, када породичну кућу снабдева струјом преко 24 сата. Да и не спомињемо камповање.
Додајмо да су теренске могућности, према обећањима произвођача, чак и боље од Мерцедеса Г класе. Електрични домет је 180 км, а укупан са 75 литара бензина је преко 1000 км.
Четири независна мотора значе да је могућ и маневар ротација око вертикалне осе (у месту, попут гусеничара) који иначе промовише амерички Ривиан.
Овај теренац се не плаши ни поплава, јер поплављен може да плута, па чак и да "заплива" пола сата. Неће стати ни ако пукне једна гума, али ће се вешање прилагодити вожњи на три точка, а све захваљујући ДиСус-П хидрауличном систему.
Коначно, постоји 38 сензора који укључују три ЛиДАР-а, пет радара, 14 ултразвучних сензора и 16 камера. У цену су укључени сви системи помоћи, па и аутоматизовано управљање.
У будућности ће понудити аутономну вожњу на ауто-путу.
И, на крају, овај модел са свим наведеним садржајима и функцијама кошта око 140.000 евра. По овој цени далеко слабија и мање опремљена конкуренција тек стартује.