Ко се сећа овог Шкодиног пикапа? (ВИДЕО)
Интересантно.
Шкода Фелициа Фун израђивала се од 1995. до 2000. и имала је једно веома занимљиво инжењерско решење.
Чешки произвођач је модел Фелициа представио 1994. године као нови адут у поткомпактном аутомобилском сегменту, након претходника Фаворита.
Аутомобил је делио механичку платформу са Volkswagenom Caddy, па је било логично понудити купцима и лако комерциоално возило на бази путничког. Убрзо је стигао пикап у верзијама са отвореним и затвореним (панел ван) теретним простором, да би на Сајму аутомобила у Женеви 1995. дебитовала и лајфстајл варијанта у јарко жутој боји - Шкода Фелициа Фун.
Мало је познато да је Шкода правила возило за Кнежевину Црну Гору (ФОТО)
Међутим, за разлику од обичног теретног пикапа, који је имао само возачко и сувозачко седиште, овај је имао интелигентно решење у виду склопиве задње клупе, па су у њему могле да се возе четири особе.
Наиме, задња седишта су била склопљена у простору између предњих и преграде која дели путнички и теретни део возила.
Када би се задња клупа расклопила, добијала су се још два места позади а пикап се претварао у полукабриолет, с обзиром да су путници на задњим седиштима седели на отвореном, па би се ова опција користила само уколико не пада киша.
Теретни простор у том случају је био скраћен са 1.370 на 850 mm, али је и даље било довољно места за превоз краћих кабастих предмета.
Иначе, Фелициа Фун је имала дужину од 4.245 mm, док је ширина возила износила 1.680 mm, висина 1.465 mm, а међуосовинско растојање 2.450 mm.
У поређењу са хечбек верзијом модела Шкода Фелициа одстојање од тла је било веће за 60 mm, а путници су додатно били заштићени рол-баром у случају превртања возила.
Шкода Фелициа Фун производила се до августа 2000. године. За пет година у фабрици Врхлаби израђено је укупно 4.016 примерака овог модела.
Купци су могли да бирају између два бензинска мотора, 1.3 л са 68 КС и 1.6 л са 75 КС, као и 1.9-литарског дизелаша са 64 коњске снаге.