Купујете половњак са 100.000 км? Ових 20 модела су се најбоље показали
На опсежном тесту издржљивости, немачки Ауто Билд открио је који модели се намећу као добра куповина и на које недостатке би требало припазити.
Приликом куповине новог аутомобила ствари су прилично јасне. Али, шта ако купујете половњак са 100.000 пређених километара, које моделе циљати и на које детаље треба припазити?
На опсежном тесту издржљивости, немачки Ауто Билд открио је који модели се намећу као добра куповина.
Најпоузданији модели након 100.000 пређених км
20. Киа Цеед 1.6 ГДи - Корејски компакт скупио је мање негативних бодова од лидера класе VW Голфа. Једине проблеме представље систем старт-стоп.
19. Сузуки SX4 S-Cross 1.6 DDiS - Једина ствар коју хитно треба поправити је навигациони систем. Све остало заслужује одличну оцену.
18. Мерцедес Ц 250 д (W205) 4Матиц - Накрцан је осетљивом технологијом која до краја теста ипак није заказала. Највише импресионира квалитет материјала у ентеријеру.
17. Мини Countryman - Једину непланирану посету сервису изазвао је квар централног дигиталног екрана.
16. Hyundai Туцсон 2.0 ЦРДи 2WD - Мотор и мењач раде као првог дана. Приликом растављања уочене су само ситнице попут тачкица рђе на каросерији.
15. Hyundai и30 SW 1.6 ЦРДИ - Корејска марка врло је поуздана и не ствара проблеме купцима. Замерка иде на рачун лоше изолације.
14. BMW X1 xDrive20i - Глатко пређених 100.000 километара, једино је навигација показивала мањкавости.
13. Форд Фоцус 2.0 ЕцоБлуе - Фоцус је на крају теста био у врхунској форми. Појавила се тек неприметна површинска рђа.
12. VW Тигуан 2.0 ТСИ - Тек приликом растављања уочена је грешка: ситна корозија на доњиј ивици пртљажника.
11. Волво XC60 Д4 - СУВ оправдава своју високу цену, мотор је и после 100.000 км у врхунској форми, али Волво би требало да искорени рђу на подвозју.
10. Киа Спортаге 2.0 ЦРДи AWD - Поузданост на највишем нивоу, Киа се одавно престала издвајати само по цени и постала је велики конкурент немачким моделима.
9. VW Голф Спортсван 1.4 ТСИ - Уверљиво и без кварова прешао 100.000 км па је тест продужен за још 50.000 км. И ту деоницу је прошао без проблема.
8. Toyota Приус ИВ - Техничке компоненте нису потрошене, пронађени су тек ситни трагови корозије на каросерији.
7. Мазда CX-5 Skyactiv-D 184 AWD - Прошла тест без значајнијих недостатака, једва приметна корозија почела се појављивати испод пртљажника.
6. Сузуки Swift Спорт 1.4 Боостерјет - Без проблема прошао тест издржљивости, након растављања пронађена је рђа на подвозју.
5. Ауди А4 Б9 Авант 2.0 ТФСИ - Приликом растављања након 100.000 км нису уочени проблеми ни било какви разлози за рекламацију.
4. Сеат Атеца 1.4 Ецо ТСИ - Након дужих путовања, неколико возача се пожалило на болове у леђима, иначе се ради о беспрекорном аутомобилу.
3. Ауди А6 Авант 2.0 ТДИ - Након готово 115.000 километара, осим паркинг сензора, није забележен ниједан квар.
2. BMW З4 - Прошао је тест издржљивости од 100.000 км без било каквих компликација.
1. Ауди А3 Спортбацк 1.4 ТФСИ - Нема квара, нема штете. Завршни преглед након растављања није открио никакве проблеме.