Нормално је да накратко затрепери, али шта ако ова лампица остане укључена након паљења
Обично можете наставити да возите, али треба што пре отићи у сервис, то је најједноставнији савет у овом случају.
Када покренете дизел аутомобил, нормално је да жута контролна лампица (грејач) накратко затрепери. Међутим, ако настави да светли, саветује се опрез.
Ако индикаторска лампица и даље сија, то обично није добар знак.
У овом случају је могућ квар, објашњава Немачки аутомобилски клуб АДАЦ. Листа потенцијалних узрока је дуга: проблем рециркулације издувних гасова (ЕГР), зачепљење филтера честица...
Обично можете наставити да возите, али треба што пре отићи у сервис, то је најједноставнији савет у овом случају.
Сви дизел мотори имају конструктивну карактеристику да захтевају загревање ваздуха приликом покретања мотора, односно када је мотор хладан.
Овде је улога грејача веома важна. Уместо свећица, дизел мотори користе грејаче. Они загревају ваздух за процес сагоревања.
То је на савременом дизелашима много брже и углавном неприметно. Али лампица би требало да се искључи брзо након стартовања мотора. Ако остане укључена, могући су проблеми.