МОЖЕТЕ УГРОЗИТИ ЖИВОТЕ: Ово је веома опасно у вожњи!
Мало возача обраћа пажњу...
Најгоре су оне опасности у саобраћају за које возачи нису свесни. Брзина, управљање, маневрисање и све оно што возач ради кад рукује са машином која је тешка у просеку тону и по, може бити крајње опасно.
НЕСВАКИДАШЊИ СЛУЧАЈ: Прекорачио брзину, па се полицији жалио на камеру!
НЕВЕРОВАТНО: Тесла Cybertruck ипак може у Европу, пашћете у несвест кад видите цену
ДО ЕЛЕКТРИЧНОГ АУТОМОБИЛА У САМО 6 КОРАКА: Ево која је процедура за добијање субвенције
Незнање у саобраћају може довести до страшних трагедија, а зато је неопходно да људи буду једне од најопаснијих појава у вожњи, а којој смо изложени сваки пут кад седнемо за волан. Ово је нарочито изражено у градској вожњи, због честих скретања.
Наиме реч је о А стубу, односно левој и десној бочној шипки која држи ветробранско стакло. Иако већини изгледа уско, у пракси је то много шире. А нарочито скраћује видно поље возача.
Многи возачи немају никакву свест о томе да такозвани "А стуб" прави мртав угао па се дешава да возачи не виде пешака који је испред њих. Чак метар и по видног простора може да буде заклоњено "А стубом".
Ситуација је много опаснија по киши. Због магљења, нарочито бочних стакала, видно поље возача драматично је умањено. Највећа је опасност приликом скретања, а нарочито у граду, где се креће велики број пешака.
Веома је ризична вожња у вечерњим сатима када пада мрак. Тада се јављају сенке, а возачи због последњих зрака Сунца буду заслепљени.
Да ли има решења за проблем А стуба? Не потпуног, али добар возач може својим маневрима да ризик сведе на минимум. Веома је опасно када су на улици деца,која су мања и спорије се крећу.
Многи возачи предузимају мере како би избегли најгоре - гажење пешака. Наиме, прва мера је смањење брзине на минимум. Треба добро отворити очи и пазити да ли се неко креће.
Сем брзине, неопходно је нагнути се лево и десно и преконтролисати мртав угао колико год је то могуће. Будите увек свесни ове опасности, јер последице могу да буду погубне.
Ако прегазите пешака, не треба превише говорити о последицама. Немојте да се покајете касно, увек је боље предузети све што је могуће како би ваша вожња била безбедна.