НЕВЕРОВАТНО: Да ли је ово последњи бензинац?
Све је мање модела који нуде класични мотор са унутрашњим сагоревањем.
Понуда СУС модела ће бити мања и оскуднија. Нажалост, то је и скупље. Еуро 7 ће ниже класе учинити неисплативим у комбинацији са класичним бензинским моторима, па ће понуда класичних погонских модела за многе постати недостижна.
МЕРЦЕДЕС МАЈКЛА ЏОРДАНА ПРОДАЈЕ СЕ ЗА 23 ДОЛАРА: Јединствени примерак аутомобила који је возила ЖИВА ЛЕГЕНДА КОШАРКЕ
МУКЕ ВОЗАЧА НА ВРЕЛОМ АСФАЛТУ: Како спречити прегревање мотора и шта радити ако дође до истог?
НЕМОЈТЕ ЈЕ УПРОПАСТИТИ ПРЕ ВРЕМЕНА: Како одржавати кацигу и има ли потребе за тим?
Да добростојећи возачи не остану без опција, Porsche ће се побринути. Иако је невољно прихватио електрификацију, један модел је остао у класичној гами са бензинским мотором. У питању је, погађате, модел 911 који је немогуће замислити у било којој другој комбинацији.
Porsche ће задржати класични 911 што је дуже могуће, а то је потврдио и Карл Думс, одговоран за развој е-горива у Porscheu. Актуелна генерација (992) чека свој први значајнији редизајн, а спекулише се да би после 2025. године 911 могао да добије и верзије са самопуњивим хибридним погоном.
Како је раније пренео Ројтерс, Порше жели да постигне удео електричних модела у продаји од чак 80 одсто до 2030. године. Модел 911 чинио је 13% продаје Поршеа у 2022. Дакле, математика је јасна, Порше рачуна да ће 911 остати као последњи бензински мотор, а е-гориво ће га спасити.
Подсећања ради, следећи електрични Порше је 718 Бокстер/Цаиман, а следе Мацан и Caienne. Истовремено, последња два модела у понуди задржаће бензинске опције још неколико година.