НИСУ ЗА ТО: Мазда се противи батеријама које омогућују ЕВ прелазак великог броја километара
Буне се...
Они који се питају зашто Мазда MX-30 има батерију од само 35,5kWh у време када је конкуренција отишла много даље, одговор би могли да добију кроз екологију, будући да ова компанија тврди да електрична возила високог домета више штете планети од оних која користе фосилна горива.
Ради се о томе да се штетни гасови емитују и током производње, те потрошње енергије из батерије, а ако се подаци упореде са онима који су у вези са дизел моделом Мазда 3. Тако из компаније тврде да батерије веће снаге доприносе и већој емисији угљен-диоксида, па се дошло до закључка да би батерије од 95kWh нанеле већу штету од фосилних горива.
ВЕЛИКИ ПРЕОКРЕТ: Свако паркинг место може постати станица за пуњење
ДЕКИЦА ЗА ПОШТОВАЊЕ: Овај четердесетогодишњак има 455 коња
ОВО ЈЕ ПРОШЛОСТ: Ова справа спречава спавање за ВОЛАНОМ
Проблем је у томе што је Мазда своје закључке извела на узорку европских електричних возила која су произведена углавном током 2016. године, тако да више гледа у прошлост него у будућност. Иако је тачно да електрична возила и даље утичу на судбину планете, неки експерти тврде да би закључци требало да буду другачији, а Мазда би због својих могла да изгуби добар део тржишта, бар онај који тражи већи домет од оног који може да пружи батерија коју има модел MX-30.