Возачи бензинаца и дизелаша НАПУШТАЈУ ВОЗИЛА због НОВИХ ПРОМЕНА ПОРЕЗА на аутомобиле, ЕВО О ЧЕМУ СЕ РАДИ
Нове промене пореза на аутомобиле приморавају власнике бензинаца и дизелаша да одустану од поседовања сопствених возила.
Промене пореза на аутомобиле у лондонској зони ултра ниске емисије (УЛЕЗ) довеле су до пораста продаје половних аутомобила на бензин и дизел, према новим подацима.
МИСТЕРИЈА ЈЕ РЕШЕНА: Погледајте анимацију која показује правилно кретање у кружном току
ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА ВОЗАЧЕ: Измене саобраћаја због радова на ОВИМ ДЕОНИЦАМА!
НЕКИ СУ ПРЉАВИЈИ И ОД ЈАВНОГ ТОАЛЕТА: Ово су делови аута који се јако ретко чисте!
Статистички подаци стручњака за аутомобилску индустрију цап хпи су открили велики пораст продаје половњака откако је наплата у Лондону порасла у августу 2023.
Све у свему, стручњаци су приметили невероватних 10,6 одсто повећања продаје аутомобила у поштанским бројевима у спољном Лондону у последња четири месеца.
Дизел аутомобили који нису усклађени са Еуро 6 били су највише погођени продајом која је порасла за невероватних 16 процената.
У међувремену, возачи који поседују Еуро 6 дизел аутомобиле такође су очајнички желели да продају своје моделе са цифрама продаје које су такође порасле за 12 процената.
Крејг Бриџман, главни консултант у компанији цап хпи, рекао је да су стручњаци приметили "дефинитивни тренд" у овој области откако су уведена нова правила УЛЕЗ-а.
Рекао је: - Наши оглашени подаци о малопродаји указују на дефинитиван тренд у области поштанских бројева спољашњег Лондона за људе који желе да продају своја старија возила која нису усклађена са Еуро 6. То је све чешће од када је проширење УЛЕЗ-а ступило на снагу у августу прошле године. Крајем године између новембра и децембра дошло је до наглог пораста продаје усаглашених дизел возила, а то је било седам одсто у последња три месеца за спољни Лондон. Продаја осмогодишњих плус, неусаглашених возила порасла је са пет одсто на 16 одсто, што је повећање од скоро 11 одсто у последњих месец дана. Иако власници аутомобила који живе у погођеним областима не паниче, ипак је приметан тренд одбацивања неусаглашених осам година или старијих дизел возила, што је време када она постају неусаглашена. Ова промена указује на дефинитиван одговор на УЛЕЗ накнаде и старост возила.
Веома контроверзно проширење УЛЕЗ-а Садика Кана довело је до увођења дневних накнада од 12,50 фунти у области ван Лондона као што су Хароу и Бромли.
Због тога су становници били приморани да плаћају 87,50 фунти недељно да користе своја возила у областима са релативно ограниченим услугама јавног превоза у поређењу са централним Лондоном.
Оптужба је у то време наишла на широке критике, док су мештани страствено протестовали против тог потеза.
Међутим, градоначелник Лондона тврди да је тај потез "неопходан" јер свака лондонска општина премашује границе загађења ваздуха Светске здравствене организације (СЗО).
Крејг је додао: - Проширење УЛЕЗ-а и криза трошкова живота могу се посматрати као фактори који доприносе расту продаје аутомобила. Повећање од 11 процената је доказ да људи у спољним поштанским бројевима Лондона напуштају аутомобиле који су старији и скупљи за вожњу, а не да их возе у сливовима УЛЕЗ-а.