НОВИ ЛОГОТИП НА ГУМАМА: Да ли знате ли шта представља?
Произвођачи у аутоиндустрији труде се да иду у корак са временом, па је тако и Pirelli учинио потез у том смеру.
Сви се труде да свету и купцима покажу како, бар декларативно, послују у складу са екологијом и одрживошћу - нису изузетак ни произвођачи гума. Pirelli је, зато, дизајнирао нови логотип за идентификацију гума које садрже најмање 50% материјала биолошког и рециклираног порекла.
СРБИЈА КАСКА 15 ГОДИНА ЗА ЕУ: Шта нам доноси нова стратегија безбедности саобраћаја?
СПАЛА КЊИГА НА ЧЕТИРИ ЦИЛИНДРА: Стигао је нови Мерцедес-АМГ ГЛЦ Цоупе (ВИДЕО)
ВОЗАЧИ, ОПРЕЗ: На улицама су нове камере за мерење брзине - ево како функционишу
Нова ознака, која приказује две стрелице у кругу, биће утиснута на нове производе, и јасно ће сугерисати купцима о каквим се гумама ради.
Ова ознака коришћена је први пут на гумама П Зеро Е, које садрже више од 55% материјала био-базираног и рециклираног порекла.
Главни изазов у развоју новог П Зеро Е био је спојити потребу за одрживошћу са перформансама које се захтевају од гума. Овај циљ постигнут је захваљујући новим материјалима, који укључују лигнин, рејон, биосмоле и друге.