ОД НАРЕДНЕ ГОДИНЕ НАГЛО КОЧЕЊЕ: Ова компанија ће се мање фокусирати на продају
Радиће на стабилизацији производње...
Италијански произвођач од наредне године неће се фокусирати на раст продаје, већ на стабилизацију производње. Значајнији скок продаје не очекује се пре лансирања четвртог модела и 2025.
Lamborghini свакако није компанија позната по масовној производњи возила. Ипак, у последњој деценији забележен је значајан раст продаје за једног произвођача суперспортских аутомобила.
Почев од 2010, из године у годину обарани су рекорди, па се очекује да 2019. Lamborghini заврши са око 8.200 испоручених аутомобила. Међутим, након неколико година током којих челници италијанског произвођача нису крили да им је фокус на расту продаје, овог пута се истиче потреба да се производња у наредном периоду стабилизује на око 8.500 возила годишње, а да се више рачуна поведе о ексклузивности аутомобила са значком бика.
БАХАТО БАЦАЊЕ ПАРА: Није му се допао ауто па га ПУСТИО са 300 метара! Тек да видите шта је од њега ОСТАЛО
КРАЈ ПУТА: Порше се опростио од популарног модела 911
Како пише Аутомотиве News Еуропе, који је имао прилику да о томе разговара са првим човеком компаније Стефаном Доменикалијем, у Lamborghiniju су више него задвољни 2019. годином и продајним резултатима који су поново рекордни захваљујући пре свега СУВ моделу Урус. Ипак, у Сант Агати желе да "повуку ручну" у годинама које следе.
-Планирамо да у 2020. продамо око 8.500 аутомобила и да се затим неко време стабилизујемо на том нивоу-, објашњава Доменикали.
-Претпоставља се да ће сегмент супераутомобила бележити раст од око 3% годишње, а само Урус неће бити довољан за неко значајније повећање продаје у годинама које долазе. За нови скок и достизање границе од 10.000 аутомобила биће нам потребан 4. модел, а он није у плану пре 2025.-, каже шеф Lamborghinija.
Зато је реално да се у тој компанији окрену унапређењу постојећих модела и стабилизацији годишње производње, закључује Стефаном Доменикали.
Иначе, поменути 4. модел у гами требало би да буде ГТ аутомобила са конфигурацијом седишта 2 2, мотором постављеним напред и задњим погоном у базичној верзији.