Овај гигант МОРА да пронађе начин да убеди купце да плате више за електрична возила
Нема друге.
Као и већина других произвођача данас, Шкода јури за купцима који испод хаубе свог љубимца на четири точка желе неку врсту електричног погона, односно хибридне, плуг-ин хибрдине и потпуно електричне моделе.
Међутим, чини се да је највећи проблем уверити људе да пређу на возила са електричним погоном. Према томе, чешки произвођач мора да пронађе начин да убеди своје купце да плате и друге трошкове које са собом носе ови електрични модели.
Шеф продаје компаније, Ален Фејви, је изјавио: „Електрична возила ће бити скупља од оних са конвенционалним погонским склопом, те морамо да пронађемо циљну групу која ће бити спремна да потроши више новца на ова возила“.
Наиме, верзија модела Цитиго, која не емитује штетне гасове ће бити представљена следеће године, како би се произвођач ускладио са све стриктнијим стандардима о емисији штетних гасова. Након њега, биће представљен и Суперб плуг-ин хибридни модел, за који се верује да ће поседовати бензински агрегат радне запремине 1,4 литара са електромотором.
Холанђанин објавио снимке да покаже како СРБИ ВОЗЕ: Манија претицања и сулудо паркирање! (ВИДЕО)
Шкода жели да „копира“ Јагуаров потез са моделом И-Паце и Теслу са Моделом X, proizvodnjom (много јефтинијег) потпуно електричног СУВ модела, који ће бити предсављен 2020. године. Он ће бити базиран на МЕБ платформи компаније Volkswagen, те ће са једним пуњењем моћи да пређе око 500 километара, а производиће се у постројењу у Млада Болеслав.
Још један СУВ ће се ускоро наћи на производној траци, с тим што ће он имати хибридни погонски склоп. Увод у тај модел представља концепт Висион X, који ће у серијској варијанти бити предстаљен следеће године на Сајму аутомобила у Женеви.
Укупно, Шкода ће лансирати чак 19 нових возила до краја ове деценије, и у периоду између 2020. и 2025. године у ком ће представити пет потпуно нова електрична модела.