Половни аутомобили које је готово немогуће продати!
На тржишту половних аутомобила правила су јасна и често су субјективна.
Опште је познато да се аутомобили немачких произвођача најбоље рангирају у нашем региону.
Свето Тројство није у питању, а Volkswagen је репер на тржишту. Делове можете купити буквално на киоску, поправљају се у сваком дворишту, а када се рекламира неки модел, купци стоје у реду.
Некада је било тако, а сада су се ствари мало промениле. Међутим, далеко је од тога да не тражите робу. Проблеми су негде другде. Италијанска егзотика (Не мислимо на Ferrari и Масерати), које је тешко продати из неких других, првенствено финансијских разлога, већ на егзотичније моделе из понуде Алфа Ромеа, Ланције, па чак и Фиата.
То не значи да су лоши, напротив. Renault 25 и Сафране, Цитроен XM, Peugeot 605 данас уживају статус и њихова цена расте.
Новији су катастрофална инвестиција. Понуда је лоша, цена ниска, а услуге веома скупе. Вел Сатис и Ц6 пролазе најгоре, чега се готово немогуће ослободити. Угашени брендови и недоступни модели С тим у вези, запамтите још два правила. Први је тај што можете заборавити да ћете се лако ослободити модела са других тржишта.
Барем новије јер нико не жели модел за који нема делова. На пример, америчко издање Форд Фоцуса није ништа горе, али ће на новог власника чекати месецима. У горој ситуацији су само они који возе моделе изумрлих марки. Daewoo и каснији Chevrolet нису велика ствар, али имати Ровер већ је изазов на који је неколицина спремна. Услуге су скупе, а понуда је оскудна, посебно када је у питању понуда половних делова.
Власници Сааба могу бити мало задовољнији. Култни бренд произвео је сјајне аутомобиле, створене да трају, па настављају да трају. Изгледају сјајно, возе још боље, али зато услуге постају све већи проблем.
Ако планирате продају, учините то што је пре могуће. За крај смо оставили оригиналне моделе које су нудили велики произвођачи у време када су имали храбрости да буду оригинални.
Поменућемо неке:
Јагуар X-Type у караванском издању, Мерцедес Р класе и Ауди А2, који је и даље изузетан аутомобил у данашњем контексту. Када се подвуче линија, све се своди на једно правило. Ако нисте љубитељ марке и модела, а волите да мењате аутомобиле - немојте филозофирати.
Спојите се са гомилом и изаберите из излога са највећом понудом.