ПОСЛЕ ПЕЖОА И ОВАЈ ГИГАНТ МЕЊА ЛОГО: Знак препознавања одлази у историју
Талас модернизације визуелног идентитета преплавио је ауто-индустрију.
Volkswagen, Опел, Киа, Peugeot, Nissan само су неки од произвођача који су последњих месеци освежили свој лого у сусрет најављеној масовној "електрификацији" аутомобила.
Renault такође креће њиховим корацима, а први продукцијски модел ове компаније нови амблем ће добити 2022. године.
Попут већине других ауто-компанија, и француски произвођач у основи ће задржати досадашњи препознатљиви лого, али ће он бити дводимензионалан у складу са савременим тенденцијама и боље прилагођен презентацији на Интернету и друштвеним мрежама.
Како ће нови амблем изгледати, могли смо да видимо почетком године, на презентацији електричног концепта Renault 5 Prototype, који је дизајниран у ретро стилу, по угледу на легендарни Renault 5.
Очекује се да ће нови лого дебитовати управо на једном електричном серијском моделу бренда, који ће имати премијеру следеће године. Нагађа се да ће то бити продукцијска верзија концепта Мегане еВисион.
Шеф дизајна Renaulta, Жил Видал, рекао је да ће сви модели из актуелне гаме француске компаније прећи на нови лого до 2024. године.
Амблем бренда Renault претрпео је велике промене од почетка 20. века па до данас. Последњу пут је "апдејтован" 2015, када је освежен постојећи лого из 1992.
На новом визуелном идентитету Renault ради од 2019, у складу са планом електрификације модела овог произвођача ("Ренаулутион").
Редизајнирани амблем биће девети по реду од 1900. године, када је представљен први лого.
Подсећамо, Dacia која послује у оквиру компаније Renault такође ће 2022. почети да користи нови амблем, али ће он бити драстично другачији од постојећег.
Како ће изгледати, могли смо да видимо недавно, када је румунски произвођач представио СУВ концепт Бигстер.