РАЗРЕШЕНА ДИЛЕМА: Који ауто троши више пара власнику - бензинац или електрични? Резултат је ИЗНЕНАЂУЈУЋ
Један полицијски Тесла Модел 3 изашао је на црту стандардном полицијским Додге-у Charger-u...
Електрични аутомобили све су распрострањенији у свету, па је било само питање времена када ће и државне и хитне службе почети да их уводе у употребу.
Један такав покушај завршио се нестлавно, будући да електрични BMW и3 није успео да задовољи потребе полиције Лос Анђелеса. Пројекат његовог увођења у полицију је неславно пропао, па су аутомобили распродати.
Аутомобили марке Тесла доста су озбиљнија возила од малог BMW-a, имају много боље перформансе, као и већи домет. Због тога су те аутомобиле поједине полицијске станице у Америци почеле да уводе у своју флоту.
Међу њима је полиција градића Баџерсвил у Индијани, која је Теслин Модел 3 у свој возни парк уврстила у августу прошле године. Тиме је тај ауто постао прва "тројка" у полицијској улози.
Након годину дана експлоатације, Додге Charger је "прогутао" 7.580 долара, док је Тесла Модел 3 био далеко скромнији. Ауту није био потребан сервис, а трошкови електричне енергије били су далеко мањи од бензина, пише Index.
Уштеда на крају износила невероватних - 6.750 долара.
Са само 825 долара трошкова за годину дана, већ у првој години скоро потпуно је анулирана разлика у цени аутомобила. Полицијски Додге Charger је коштао 33.612 долара, док је Тесла Модел 3 имао цену од 41.945 долара.